George W Bush Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Bra du parkerte den jækla konebilen! Ford ja, det er jo "bra" bil hehe! e28 er kongebørse vet du, bare gamle tanter som kjører Cotsworht!
David Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 Bra du parkerte den jækla konebilen!Ford ja, det er jo "bra" bil hehe! e28 er kongebørse vet du, bare gamle tanter som kjører Cotsworht! jah
RoaldJ Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 hva var den "stygge" lyden på slutten av filmen på Dyno`en?
H_Vatn Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 en stk fin e28 du har her... samme motor som jeg skal sette i min nå.. hvilken chip har du? hvor har du kjøpt den?
David Skrevet August 28, 2007 Forfatter Skrevet August 28, 2007 rå bil.. m fine tal. Takk! no e våler neste stopp.
Lien Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Kommer du til Våler? Mulig å få sitte på en tur? For dette er drømmeprosjektet mitt.. hehe..
David Skrevet August 28, 2007 Forfatter Skrevet August 28, 2007 Kommer du til Våler? Mulig å få sitte på en tur? For dette er drømmeprosjektet mitt.. hehe.. Jepp, om alt går etter planen så! det kan du. bilen er ikkje strøken, slik det er sagt.. skal bli litt bedre til neste års treff.
David Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 skjer det noe her da? Nei, lite nytt her. var på våler sist helg. Fekk litt problemer med bilen på vei til våler, reimhjulet som er festa i veiva i framkant av motoren datt av.. for 2 gang! må inn i militæret no i slutten på måneden, skjer lite framover før eg får dimma militæret! har ikkje tid til slikt no til vinteren blir det trimming
David Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 en stk fin e28 du har her... samme motor som jeg skal sette i min nå.. hvilken chip har du? hvor har du kjøpt den? Takk! veit ikkje hvilken chip som står på. var chippa når eg kjøpte den. har merka at eg ikkje har turtallssperre, gassen hang seg opp en dag. veit ikkje om det har noke med chippen å gjer?!
H_Vatn Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Takk! veit ikkje hvilken chip som står på. var chippa når eg kjøpte den. har merka at eg ikkje har turtallssperre, gassen hang seg opp en dag. veit ikkje om det har noke med chippen å gjer?! ok.. blir vell og kjøpe meg chip som står på autopower med tiden tror jeg.. er det turtallssperre på disse motorene på tomgang? virket ikke sånn på min m106 når den sto i 745en så var turtelleren på maks ca 1sec eller mindre..
David Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Oppdatering: * Har fått bilen i eit fint lokale. * Sveisa litt rust: dørk framme og bak kanaler Hjulbuer * Tatt ut motoren. Skal selle grenrør, turbo, intercooler, trykkrør og dyser.. Om noen er interesert? * Kjøpt nytt interiør, e34 M5 skinn det gamle er til salgs M535 sport stoff. Skal ta bilder seinare i dag.
BmwKlovn Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Skal du ha bakre setene fra E34 M5 også inn i E28'en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå