Frakk2000 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Knipsa noen bilder fra treffet i helga. (BMWCCN). Jeg var bare innom en tur, så det ble ikke så mye bilder. Fikk ihvertfall se litt kjekkeseg kjøring med diverse M3'er osv. Jeg stiller med treffets styggeste bil, eller.. Jeg ble kanskje forbigått av e30'en med knust frontrute. Kan trøste meg med at jeg har sikkert den billigste. En kompis av meg prøvde å tiltrekke seg oppmerksomhet, ved å hyle rundt i ring, uten selvsagt å spole. Godt det ikke var jeg som kjørte. Var ellers en fin dag! (Har brusha ut skiltplatene så godt som mulig. Dersom noen ønsker et stort bilde av disse, så send meg en PM med skiltnummer, så skal jeg se om jeg kan slenge det over. Orker ikke legge ut masse store bilder.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg ser at du ikke våget deg bort til den enden Rogalandsavdelingen stod. Det er bare å komme bort neste gang, vi biter ikke å kansje hadde du fått sittet på en tur i en M3, eller noe annet. Det var flere av oss som tok med passasjerer på forespørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hehe, hadde så støgg bil, at jeg ikke turte Dessuten er det ingenting som slår 318 ftw Var som sagt bare innom en liten tur, fikk vite at det var treff kl 1310. Neste gang skal bilen se et par hakk bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 uff surt at jeg ikke var edru nok ennå til å få kjørt inn.. skulle garantert showa det jeg kunne med 320:P er bare satse nok så går alt..... gleder meg til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 8. oktober vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Eek, jepp. Sniker meg til en liten edit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 synn jeg ikke har no motor ståene i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hey småunger! det ligger masse bilder HER: http://gallery.raceinfo.no/gallery.aspx ... stiansand/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 http://gallery.raceinfo.no/gallery.aspx ... stiansand/ her er noen flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå