eirikege Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hei, Selger 3 stk dører til E34. Er begge dørene bak og førerdør foran. De er helt strøkne omtrent. Ikke rust og bra lakk. Llitt støv bareda de har stått litt på en låve. Dørene er uten trekk og med sentrallås. Har også blå/grått interiør som jeg skal selge. Har stått i en 89 mod 525i. Bakseter og seter foran, førersetet er endel slitt...og noe slitt passasjersete...bak er de fine. Kom med bud -Eirik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Er i grunn interessert i dørene dine, men det blir vel et problem med frakta? Har du en prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikege Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ja, det kunne blir litt problem, Er litt lenger nord enn jeg pleier å vanke...hehe. Frakt med posten el noe sånt blir vel fort ganske dyrt.... Tja, vet ikke helt hvor mye jeg kan/burde ta for de. Har hørt en pris på ca 800-1000 pr dør ikke er så veldig gale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ok, såpass.. det blir nok litt for dyrt for meg, så jeg tror heller jeg satser på å kjøpe en hel bil siden jeg trenger mange deler.. Det vil nok lønne seg mest for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikege Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hehe, ja de er helt strøkne så vil helst ha litt igjen for de Men skal du ha masse deler så lønner det seg nok å finne en hel bil...biler fra tyskland er jo billige Hadde tenkt det til min engang...ta inn en 524 td og bygge litt om....kom helt ned i 8-9 lapper ca tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Trenger i grunn kun karrosserideler og noe interiør Har en 2000mod 525TD motor som jeg vurderer å montere ..Har ikke bestemt meg helt, så vurderer kanskje å selge den videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikege Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hehe, ikke dumt. Åssen er det å montere diesel i bensinbil egentlig? hørte noen si at 524 diesel motor ville gå rett inn i 525i....uten å måtte bytte noe så veldig...? har lyst på diesel...min bruker så sinnsykt mye bensin nå at jeg blir fattig av d....har 89 mod 525i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 det går veldig greit å montere dieselmotorer i bensinbiler så vidt jeg vet! ..du bør selvfølgelig bytte om bensinfilteret til et dieselfilter og sørge for at bensintanken er tom! Det eneste jeg ikke er så sikker på er hvordan det blir med eksos? ..Bør vel kanskje byttes det også, så det ikke blir noe effekttap? Bortsett fra det, skal man tro at det er "plug and play".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikege Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ikke verre nei. Mye går en sånn motor du har for? blir vel noe kluss med computeren da når en bytter motor vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Den motoren jeg har kommer fra en 2000 modell Opel Omega C 2.5TD, men opel bruker BMWs dieselmotorer i Omega, så det er i prinsippet en BMWmotor.. ..Alt stammer fra BMW E39, bortsett fra toppen som Opel henter fra Cosworth.. ..Så det er lite Opel i denne motoren kan man si.. motoren koster rundt 15.000kr vil jeg tro.. Jeg har ikke mye peiling på computeren og alt det der, men dersom jeg skal bytte motor vil jeg selvfølgelig ta et par telefoner ned til GS-bildeler for å høre hva de har å si om saken! Er ikke helt sikker på om jeg skal montere motoren, eller om jeg skal selge den..Vet du om noen som er interessert i dieselmotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikege Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Vet ikke om noen for øyeblikket. Kunne tenke meg en selv. men tror heller det blir salg av bilen nå snart og spare penger til noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caden Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Legger inn bud på 800 for venstre bakdør jeg da. Bor i tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikege Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Den er din Mail meg på eirikege@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå