Gå til innhold

E46 316i 1,9 2001 "prosjekt"


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Eksos passet bra synes jeg! Mangler senk da. Var tøft med orginale blinkers fram ;)

takk, er veldig fornøyd med eksosen, kuttet bare bort hele endestykket og erstattet den med en Carbon type. sveist på seff. lyden endret seg minimalt :)

jepp ser tøff ut på det bildet med orginal blink, men skal ha på blanke med sort reflektor.

senkesettet kom endelig fra AutoSpar, tok"bare" 1 mnd . skal montere det på i løpet av helga. :) dette er et COBRA senkesett, senker bilen 40 bak og 50mm foran. skålene jjeg bytter ut senker bilen med 10mm ekstra foran. disse skal jeg avente med å montere på til jeg har fått det godkjent på Biltilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :) Fotografering som hobby er morro det ;) fint med positivt feedback også :)

Bilen skal få på seg noen heftige 19" snart, disse skal lakkeres først. E46 er det egentlig liten vits i å style så mye på, den er veldig fin fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder nå på med å ettermontere Alarm i bilen. Dette er Bolt On og utrolig enkelt, anbefaler alle som vurderer Defa om å heller gå for Orginalt. alt ligger til rette for å montere dette.

dele nr har jeg skrevet lenger oppe og hva denne koster. Passer alle E46 !!

Ringte du bare BMW og hørte? For... hadde vært interessant å høre om de førte slik til min E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...