rel0ad Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 tenker å skaffe meg ett justerbart senkesett. åssen priser snakker vi? senker de mye? tips på senkesett til bra pris motas:)
Hedfelt Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Justerbart er justerbart, med andre ord kan du som regel senke "hjula gjennom buene." Prisene varierer vel mellom 4 og 10 lapper som oftest, og husk, du får hva du betaler for. En kompis hadde gule koni justerbare coilovers. De var veldig gode...
rel0ad Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 noen som har no erfraing med noen? hadde vært fint, konge med justerbart da, spesielt når jeg skal opp 3 størrelser "sko"
R.E.H Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 di fleste senkesettene d står bare justerbart på er bare justerbart i hardhet..
rel0ad Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 må jeg gi mye for ett som er høyderegulert?
R.E.H Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 hmm.. d skal jeg ikke uttale meg om.. har ikke vært så mye borti slike.. men en kompis av meg kjøpte gule koni justerbare.. og d var bare hardhet han kunne justere iallefall.. kan tenke meg en ca pris på 8? mener å ha sett et på gsbildeler eller noe?hmm..
B.E.E. Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg kjører med KW variant 1 høydejusterbart senkesett. Dette settet senker fra 80-90mm og oppove til høyere enn original. Har prøvd vanlige senkesett som H&R, Apex, SSS (med bilstein dempere), og jeg føler at KW fungerer best på min E-36. Jeg ga 9000 for dette settet for tre år siden.Ser at samme sett i dag koster rundt 13000 hos hovedimportøren (norsk bildelsenter). Når det kommer til høydejusterbart, er KW det ledende på verdensbasis, og variant 1(kun høydejusterbart) er basis versjonen til de som blir benyttet på BMWer i tyske og internasjonale racing serier. I tillegg leveres alle KW sett nå i INOX-line og er med dette rustfrie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå