mEhE Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 har vært i banken og spurt om lån til ny bil.. å er på jakt etter en 520i e39 helst med automat,skinninteriør og cruisecontrol til max 120tusen kr.. men hvordan er disse bilene etter 200tusen km? er dem lettsolgte den dag i dag? går ut ifra de er letter og selge jo mer utstyr man har? jeg måtte finne en bil og sende mail til banken for at dem skal kunne vurdere om jeg fikk lån.. kravet deres er ivertfall bilen ikke skal være eldre en 13år etter lånet er nedbetalt.. synes denne så flott ut,men spørs hva banken sier om km stand.. http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... page=2'hva tror dere? er prisen stiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det er den beste bil på jord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 enda mer postivit at en entusiast som selger... sender deg en pm jeg.. der andre kan bare komme med forslag eller innspill,dette er ikke en salgstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå