kokfesk Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Som topic sier så oppdaget jeg noen sprekker på denne slangen. Har i det siste merket at bilen har begynt å fuske litt på høye turtall. Kan dette ha noe med det å gjøre?
nohr Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Den suger falskluft, fusking og ujevnt gasspådrag kan være symptomer.. Bytt slange;)
Frode H. Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Det er stor sjanse for at det har vært en lekkasje i den slangen og da vil motoren jukse når den suger falsk luft. Slike slanger pleier faktisk ikke å være noe særlig dyre nye.
kokfesk Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 var faktisk ikke så ille pris på den der nei. Da får jeg bestille en sånn:)
kokfesk Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 Ifølge gs skal jeg ha denne, men det ser ut på bildet som det bare er en slange som går inn på belgen. Og på min så er det to. Noen som vet noe om dette?
kokfesk Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 Da har jeg fått byttet denne belgen, men det hjalp ikke stort. Problemet er spesielt på 2. 3. gir fra 5000omdr begynner det å nappe litt. Noen som har noen gode ideer om hva dette kan være da? Sjekket forresten pluggene og den ene pluggen var helt bløt i olje.
Robban Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 om pluggen var full av olje kan det komme av at du har sølt olje under etterfyllig eller at toppdekselpak lekker olje skal ikke fororsake overslag som ender i fusk. hadde det vært vann som etter en motorvask kan det fororsake fusk. at fusken kommer på 2 og 3 gir kommer vel strengt tatt av at man skjeldent har 5000 på 4 og 5 gir. kan være pluggeen dine som har tatt skade av at motoren har trekt falskluft dette er ikke noe som tydlig syns på pluggen men at de bare ikke følger med når du kommer opp i litt turtall og gnisten "blåses" ut prøv nye plugger eller sett pluggåpning på 0,6 0,7 og prøv igjen
kokfesk Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 om pluggen var full av olje kan det komme av at du har sølt olje under etterfyllig eller at toppdekselpak lekkerolje skal ikke fororsake overslag som ender i fusk. hadde det vært vann som etter en motorvask kan det fororsake fusk. at fusken kommer på 2 og 3 gir kommer vel strengt tatt av at man skjeldent har 5000 på 4 og 5 gir. kan være pluggeen dine som har tatt skade av at motoren har trekt falskluft dette er ikke noe som tydlig syns på pluggen men at de bare ikke følger med når du kommer opp i litt turtall og gnisten "blåses" ut prøv nye plugger eller sett pluggåpning på 0,6 0,7 og prøv igjen Takker for svar. Skal bytte pluggene i morgen. var ikke å få tak i før da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå