sn|per Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Var på verksted i dag pga. kraftig risting i bilen min. Og har noen spm ang dette: Det som var deffekt på bilen min var bærekuler på begge sider og bakre bærebro-foring. Stemmer det da at jeg må bytte hele bærebroen på begge sider? Fikk pris på 7500 for bærebroer, foringer, forstillingskontroll og skifte av skiver og klosser selv (Har bremsedelene fra før av) Virker dette som en grei pris på et vanlig verksted? 3500 var arbeid og 4000 kr var for bærebroene og foringene. Hvor er det billigst å kjøpe disse delene? Synes ikke verken koed.dk eller gsbildeler var noe billige i forhold til Mekonomen som er nærmest meg.
Stian333 Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Du MÅ nok ikke bytte bærebroene, men det er nok det verkstedet anbefaler. Og da blir det fort litt dyrere. Blir sikkert litt lettere for dem:)
Mr_Sunde Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Syns prisen hørtes grei ut jeg. På E36 så kan du bytte bærekulene, men på E46 så må du kanskje bytte hele bærearmen. Har i allefall ikke sett løse bærekuler til E46.
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 jeg syntes det hørtes ut som en blodpris! Dette er da enkle deler å bytte ut selv.
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 På de orginale bærearmene foran på E46 lar det seg ikke gjøre å bytte bare kulene. Men Meyle har laget bærearmer som man kan bytte ut kulene på, og de er dessuten forsterket slik at man slipper å bytte så ofte. BMW's egne bærearmer har blitt forsterket i forhold til det opprinnelige designet som kom med E46 frem til 2002 ca. Feilen lå i for mykt materiale i kulene og for lite fett.
TEM Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg bytta bærebroer foran og svingarm foringer bak for ikke så lenge siden,og da handla jeg alt på Koed Grei pris litt over 2500 for delene ca,og gjorde jobben selv. Trenger ikke å være noe expert for og gjøre det selv,men bedre og prøve seg frem i stedet for og betalt mye penger til ett verksted. Har du tilgang til løftebukk og luft verktøy så hjelper det også mye
Robban Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 forstillingskontroll må man fort regne og betale ca 1000 + mav for bytte berebroer begge sider foran + bremser ca 3,5 timer estimert tid det og da med en timespris som fort er 800 + mav blir jo prisen på jobben fort 4000 kr hva dela koster kan jeg ikke avare på
sn|per Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2006 Kjøpte delene på mekonomen med 10% rabbatt i dag. Kom på 3200 kr. Skulle jeg kjøpt delene på koed.dk hadde det kostet meg omtrent det samme med der måtte jeg beregnet en ukes ventetid.. Siden forstillingskontrollen koster 1000 kr så er vel egentlig 2500 kr for jobben ikke så ille når jeg tenker meg om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå