karlsen Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 noen her som har fått godkjent en 232i til 325i turbo? tenkte å begynne å bygge så smått, og er veldig interessert i å få dette godkjent, noen tips? noen her som har kuttet ned størelsen på bunnpanna og heller brukt en oilctach tank? hvor liten kan jeg gjøre bunnpanna om jeg moterer catchtank og oljekjøler? og hvor mye olje burdte jeg ha på da? dette er 325i e30.
stian329 Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 noen her som har kuttet ned størelsen på bunnpanna og heller brukt en oilctach tank? hvor liten kan jeg gjøre bunnpanna om jeg moterer catchtank og oljekjøler? og hvor mye olje burdte jeg ha på da? dette er 325i e30. Hva i alle dager er poenget med å gjøre dette? Du vet vel at catch-tanken skal på veivhusventilasjonen?
karlsen Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2006 fordi den groose bunnpanna har bakke klaring på størelse med en liten samsung tlf, bedre å fikse det, enn å sveise hull i bunn panna hver gang det smeller, skjønner?
TOREBMW Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 problemet er at oljepumpa stikker ganske dypt i bunnpanna så det er ikke så lett å ta så mye bort.lag deg tørrsump da
karlsen Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2006 prinsippet til tørrsump? vil dette minske bunnpanna noe?
TOREBMW Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 da tar du bort bunnpanna og har en el. pumpe eller en dreven av tannreim. da har du olja i en tank feks. bak i bilen.ganske genialt..men koster litt og er en del jobb!
propan Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Du kan fjerne bunnpanna hvis du vil med tørrsump Søk litt på google ang tørrsump-masse info der.
karlsen Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2006 men det er jævli dyrt med tørrsump, er det eneste muligheten får å få vekk mye av bunnpanna? lest litt nå
rel0ad Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 er poenget med tørsump at man fjerner vekt fra front? hva er poenget? newbee
TOREBMW Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 det er ganske greit og ha for feks. banekjøring da men får jevnt oljetrykket hele tiden..ofte problem med at org. pumpa kan suge luft i lange skarpe svinger.og mange har sikkert hørt en del tikking etter noen runder på skogen:)så får man bedre oljetrykk som kan justeres. feks. porsche 911 turbo har dette orginalt.minuset er at det går j.... mye olje på oljeskifta hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå