Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har fått godkjent en 232i til 325i turbo? tenkte å begynne å bygge så smått, og er veldig interessert i å få dette godkjent, noen tips?

noen her som har kuttet ned størelsen på bunnpanna og heller brukt en oilctach tank? hvor liten kan jeg gjøre bunnpanna om jeg moterer catchtank og oljekjøler? og hvor mye olje burdte jeg ha på da? dette er 325i e30.

Skrevet
noen her som har kuttet ned størelsen på bunnpanna og heller brukt en oilctach tank? hvor liten kan jeg gjøre bunnpanna om jeg moterer catchtank og oljekjøler? og hvor mye olje burdte jeg ha på da? dette er 325i e30.

Hva i alle dager er poenget med å gjøre dette?

Du vet vel at catch-tanken skal på veivhusventilasjonen?

Skrevet

fordi den groose bunnpanna har bakke klaring på størelse med en liten samsung tlf, bedre å fikse det, enn å sveise hull i bunn panna hver gang det smeller, skjønner?

Skrevet

da tar du bort bunnpanna og har en el. pumpe eller en dreven av tannreim. da har du olja i en tank feks. bak i bilen.ganske genialt..men koster litt og er en del jobb!

Skrevet

det er ganske greit og ha for feks. banekjøring da men får jevnt oljetrykket hele tiden..ofte problem med at org. pumpa kan suge luft i lange skarpe svinger.og mange har sikkert hørt en del tikking etter noen runder på skogen:)så får man bedre oljetrykk som kan justeres.

feks. porsche 911 turbo har dette orginalt.minuset er at det går j.... mye olje på oljeskifta hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...