Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gret nok av bilen er pen, men det er fortsatt en 86 mod som har gått 300k' km og som du også sier, synes jeg prisen er _litt_ drøy.

japp eni dær:) men pen va den;)

Skrevet

Greit utgangspungt for en som vil putte oppi en E34 M5 motor,i og med at bilen allerede er godkjent med M30B35, og det er vell samme blokka (i utgangspungte)

Har faktisk snakket med eigeren,men ble vell ikke overbevist om at bilen var verdt 80k... Selv om den er godkjent med 3.5

Skrevet

Man kan ikke rasjonalisere et slikt bilkjøp. Spørsmålet blir heller om bilen er ombygd seriøst og om lakkjobben er bra. Fine e30'r er populære for tiden, og det er ingen som gir dem bort gratis. Ut ifra annonsen så den iallefal pen ut. Savnet bilder av motoren da.

Skrevet

hvis den bilen er så bra som den ser ut er den nok (verd) det skal ha.. e30 som ser pene ut og er i god stand pluss alt av m styling begynner å bli VELDIG dyre.. så prisen er ikke det værste jeg har sett.

Skrevet
det er ikke mange e30'er lenger som har ærlig gått så mye under 300...

Nå tror jeg du er pesimistisk! Hadde du sakt 200 så hadde jeg vært enig!! Si en 88mod da som med andre ord er 18år! 200.000km/18år = 11.000+ i året! Er ikke urealistisk det!

Men for all del jeg sjønner hvor du vil og jeg vet det er mye juks og fanteri ute å går! Uheldigvis :x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...