LarsMartin1985 Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg kunne tenkt meg en M5-front på min 98modell E39 touring... Har tittet på GS-bildeler der koster den 11500,- har også tittet på www.Koed.dk sine M5 look fangere... kunne tenkt meg at det var løse lister, da jeg syntes det er penest, samt vil ha med tåkelys. den fangeren jeg har sett på koster 2389,- danske kroner. Da følger følgende med fangeren: - Inkl. Stødlister. - Inkl. Midter-gitter. - Inkl. Tågelygterammer. - Inkl. Klips til montering af gitter. så da må jeg kjøpe orginale M5 tåkelykter da i tilleg får å få det komplett blir da 1799,- ekstra... Poenget mitt er jo at dette kommer sikkert på mindre enn 6000kroner med frakt til norge, eller?
ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Bruk min kalkis til å regne ut totalprisen her: www.chrzz.no/koed.dk-kalkulator/
LarsMartin1985 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2006 Fikk nettopp høre at en M-tec frontfanger ikke passer på min 525tds pga intercooleren? stemmer dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå