cornelius Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 hva er org tykkelse på topp pakningen på m20b25? og hvor mye tåler en, tenker ikke i turbo sammenheng.. driver og bygger opp en b25e og vil vite om hva den tåler, siden komp. blir øket betraktelig. evnt. noen som kan anbefale en stålpakning e.l. som tåler litt juling? og noen som kan svare på dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=30506 på forhand takk
sh0rty^ Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Orginal m20b25 er 1.75mm. Også får du kjøpt pakning som er 2.05 visst du har planet toppen eller blokken. Du har jo en hel del muligheter for forsterkede toppakninger, av disse kan jeg nevne: -Felpro -MLS ( Multi layer steel ) www.pure-pf.com Har en slik en selv, som jeg har brukt på turbokonvertering, har holdt til 1bar ladetrykk hele sommeren for min del veldig fornøyd, men litt dyr. -Elring ( Fåes kjøpt på mekonomen ) virker som svenskene er fornøyd med denne vertfall, koster ikke mye heller, har sett flere som har brukt denne på turbokonverteringer og vært fornøyd. Det var de jeg kom på akkurat nå mvh lars olafsen
ehrnst Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Du kan jo også få laget deg en kobberpakning hos oslo sylinder service. tror de tar 1000,-
cornelius Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 tenkte og få tak i en 2mm pakning, trur jeg har funnet tak i en no, takker for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå