Gå til innhold

M3-kit i glassfiber *slettes*

Jarle Skoftedalen
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for et nyttig innlegg i min salgstråd :stupid:

Dette settet koster 8999kr + moms + frakt på Koed,(det vil si nesten 12000kr...) og siden jeg ikke har frontfanger og bagasjelokk,samt c-stolpene så valgte jeg å sette prisen til 4500 ELLER bud!

Men send meg en PM da på hvor man får kjøpt hele kit til 3500kr så skal hvertfall jeg handle noen :lol:

Hvis det ikke blir solgt nå en av dagene så monterer jeg det på min egen e30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et nyttig innlegg i min salgstråd :stupid:

Dette settet koster 8999kr + moms + frakt på Koed,(det vil si nesten 12000kr...) og siden jeg ikke har frontfanger og bagasjelokk,samt c-stolpene så valgte jeg å sette prisen til 4500 ELLER bud!

Men send meg en PM da på hvor man får kjøpt hele kit til 3500kr så skal hvertfall jeg handle noen :lol:

Hvis det ikke blir solgt nå en av dagene så monterer jeg det på min egen e30...

joda bare hyggelig, tenkte det hadde hvert greit for de som er intressert i bredde kitt, og få det så billig som mulig...

la forresten inn link, så du kan jo kjøpe så mange du vil, og prøve og lure andre uvitene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la forresten inn link, så du kan jo kjøpe så mange du vil, og prøve og lure andre uvitene...

Antyder du at jeg prøver å lure noen?? Delene jeg skulle selge var det meget bra passform på og var i en annen prisklasse enn delene du referer til. Jeg er straks ferdig med å montere kitet på min egen bil og denne tråden kan slettes. Noen fler innlegg her er unødvendig. Ha en fortsatt god helg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...