Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Selger bakfanger, sideskjørt, framskjermer og bakskjermer i glassfiber til e30 m3. (mangler frontfanger) Har noen skrammer,men lett å fikse siden det er glassfiber. Selges 4500kr Send SMS til 98 68 11 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Er dette hele skjermer, eller slike som du bygger på de orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Dette er hele skjermer, men man burde bygge utenpå de originale skjermene for å ikke miste stivheten i karroseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 hehe... dette får man jo for 3500kr nytt jo... riktig nok i danmark, men alikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Takk for et nyttig innlegg i min salgstråd Dette settet koster 8999kr + moms + frakt på Koed,(det vil si nesten 12000kr...) og siden jeg ikke har frontfanger og bagasjelokk,samt c-stolpene så valgte jeg å sette prisen til 4500 ELLER bud! Men send meg en PM da på hvor man får kjøpt hele kit til 3500kr så skal hvertfall jeg handle noen Hvis det ikke blir solgt nå en av dagene så monterer jeg det på min egen e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hei! har du noen bilder av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2006 prøvemonterte det igår og fant ut at jeg monterer det på min egen bil.. denne tråden kan stenges/slettes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monster11 Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 hehe... dette får man jo for 3500kr nytt jo... riktig nok i danmark, men alikevel... har du et link til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 http://www.perfectstyling.dk/ her er det billig styling... har nesten alt til BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Takk for et nyttig innlegg i min salgstråd Dette settet koster 8999kr + moms + frakt på Koed,(det vil si nesten 12000kr...) og siden jeg ikke har frontfanger og bagasjelokk,samt c-stolpene så valgte jeg å sette prisen til 4500 ELLER bud! Men send meg en PM da på hvor man får kjøpt hele kit til 3500kr så skal hvertfall jeg handle noen Hvis det ikke blir solgt nå en av dagene så monterer jeg det på min egen e30... joda bare hyggelig, tenkte det hadde hvert greit for de som er intressert i bredde kitt, og få det så billig som mulig... la forresten inn link, så du kan jo kjøpe så mange du vil, og prøve og lure andre uvitene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 la forresten inn link, så du kan jo kjøpe så mange du vil, og prøve og lure andre uvitene... Antyder du at jeg prøver å lure noen?? Delene jeg skulle selge var det meget bra passform på og var i en annen prisklasse enn delene du referer til. Jeg er straks ferdig med å montere kitet på min egen bil og denne tråden kan slettes. Noen fler innlegg her er unødvendig. Ha en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 sjekk E36 M3 frontfangeren på den siden... 1500 kr.. men ektstremt dårlig kopi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Har hørt folk har god erfaring med det firmae der.. er ikke så aller verst passform skal det sies. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå