Gå til innhold

Veteran e21 cab prosjekt selges. BILDER!!


Jarle Skoftedalen
 Share

Anbefalte innlegg

Etter at jeg tok meg vann over hodet ved å begynne på to prosjekter samtidig så må jeg prioritere og velger å selge cab`en.

Bilen er en -76 modell e21 316, med 323 motor og driverk. Bilen er godkjent ombygd til cabriolet. Den har diffsperre (3,45) og det medføger e30 M3 skinnstoler, hvite blinklys og masse deler.

Har byttet innsprut fra K-jetronic til L-jetronic.

Bilen er ferdig rustsveisa og lakkert, gjenstår kun montering og å få tak i ny cab da denne var dårlig.

Prisantydning 35 000 eller bud.

Jeg har ikke bilder av bilen her, men kan prøve å få tatt noen.

Er sjelden på nettet så interesserte kan ta kontakt på 98 68 11 70 etter kl 16.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun interiør, radiator, cab og rydde opp litt i ledningsnett.

Skinn e30 M3 framstoler, samt skinntrekk til dører følger med, noen ekstra differ, noen kasser med deler, ekstra girkasse, noen ekstra topper, endel understellsdeler, fjærbein, bærearmer +++ alt skal vekk, har ikke tid til denne bilen desverre. Har med enn nok med e30`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en Peters cab, bygget om og godkjent som cab i -82. Bilen er forøvrig kjøpt ny i Norge og den er desverre registrert som 316, men bakstilling er byttet til 323 så den har skiver bak også. Har også byttet til 323 bakplate slik at det er plass til et eksosrør ut på hver side

Litt usikker på om den har 323 fjærbein foran. Nye ventilerte skiver følger med.

Selges som den står da jeg ikke har tid.

Gratis omreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent Peters cab? Det hørtes litt spesielt ut spør du meg, da det bare ble laget noen slike da den kom ut.

Har sett et slik ombyggingsprosjekt av E21 før, og det syntes ikke jeg var noe særlig.

Hvordan er det gjort med overgangen C-stolpe til bakluke og bakdør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...