Gå til innhold

Foringer forstilling E36


Riefarn
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle med bilen på 4-hjulskontroll i dag, men ble ikke noe av kontrollen pga. slitte foringer foran. De er de ytre bærekulene på hver side, og så sa han noe om en foring i mansjetten, men hvilken foring er dette?

Bytter liksågreit på begge sider der også, så er det gjort. Han anbefalte også å bytte bærearmsforingene til M3foringer siden de var mye stivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard svaret til bærearmer og foringer på E36 må være og bytte til E30 bærearmer med kuler (kulene er bedre) og powerflex bakre bærearms foring...

Gjorde dette på min og fikk "ny" bil, veldig fornøyd med følelsen i rattet og stivheten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard svaret til bærearmer og foringer på E36 må være og bytte til E30 bærearmer med kuler (kulene er bedre) og powerflex bakre bærearms foring...

Gjorde dette på min og fikk "ny" bil, veldig fornøyd med følelsen i rattet og stivheten :-)

Tar dette seinere... må ha igang bilen fort serru :)

Lurer egentlig bare på hva det som er inni de belgene på styrestaget er jeg nå... Han kunne ikke utføre hjulkontroll fordi det var for mye slark ved den ene mansjetten (belgen) på høyre side.... var også slark på i den ytre bærekula på venstre side. Så er egentlig bare de 2, men bytter alle med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse "foringene" har jo ikke noe funksjon annet enn å holde tett der som mansjetten sitter. Har ikke sett denne i løssalg. Måtte lage nye i nylon på bilen til broderen. Viss du kjøper komplette styrestag til tannstangen så sitter disse "foringene" på denne. Viss det er noe slark så er det nok styrestagene med endeledd som må byttes. Så fremt det ikke er slakk i selve tannstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...