Glenno Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hmm, ja ja uansett kom nå disse bilene i de forsjellige artiklene i dagens dt.no til rette . Tok biltyv på fersken http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID= ... 1099/NYHET Bil havnet i butikk http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID= ... 1099/NYHET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Det er bra...jævler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 fy skamme seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Virker som det går ein Subaru Impreza som sivilbil ved Lier stasjon... Er ihvertfall bilde av ein sånn ein på det øverste bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Jeg savner navn og bilde av tyvene i avisene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Så er det på`n igjen. http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID= ... 1099/NYHET Snart drive organisert vakt klubb kansje? Vet det var en debatt tidligere om kansje ordne en link her på bimmers med oppdaterte stjålene biler. Hva skjeer i den saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jævlig surt for bileierene! ÅÅRHH!! Folk har ikke respekt for annen manns eiendom lenger! Har vel strengt tatt aldri hatt det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Er vel bare en ting å si.. Disse kjeltringene burde få seg en jobb, så kan de kjøpe seg en bil istedenfor å stjele og ødelegge andres biler!! Svina burde vært satt i gapestokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hva søren feiler det slike folk som ikke ser forskjell på mitt og ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hadde jeg kommet over noen som hadde prøvd seg på min bil skal jeg låve dere at det ikke hadde blitt ett pent syn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hadde noen prøvd å stjele min bil og jeg busta dem på fersken, sier at det hadde blitt det siste de gjorde på denne jorda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hadde jeg kommet over noen som hadde prøvd seg på min bil skal jeg låve dere at det ikke hadde blitt ett pent syn! Problemet er om du ikke ble igjen kjent vel å merke vært at du måte lide for dine handlinger samt tapet av skadene på din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Jeg savner navn og bilde av tyvene i avisene! Ja, ihvertfall da det er 110% avklart at det er den skydige! Like viktig å oppgi hjemstedskommune/adresse på den skyldige, fordi det finnes folk med likt navn. Vil ikke ha 5 sinte folk på døra for noe jeg ikke har gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå