Bmw4life Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 mine besteforeldre skal selge sin bmw 318ia. de importerte den ifra tyskland i 1997, bilen er kjørt veldig pent, d sier seg vel egentlig selv når de som eier den er over 60 år gamle, finner ikke noe synlig rust på den, men d er helt sikkert litt siden d er en gammel bil. bilen er en 1993 mod. den har gått 176000 ca. aldri vært noe problemer med denne bilen. de er muligens interesert i bytte mot en nyere bmw automat. helst e46.. , bilen blir lagt ut på autodb etterhvert, men de vil i første omgang bare se hvor mye interesse det er på bilen å eventuelt hvor mye de kan få for den. den skal på eu i oktober men dette blir gjort før salg.. send en pm med bud eller eventuelt byttehandel, som sagt nyere bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Bilde av bilen samt en liste på utstyr er ett MUST! Tror ikke du skal regne med mye respons og lassevis med bud uten den info'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 bilder har jeg desverre ikke enda, men utstyr skal jeg få lagt ned nu.. servo, abs, s/v dekk, klima, automat, eugokjent, el, speil, el,vinduer x2, radio, ikke cd desverre, midtkonsoll/m, armlene, kommer ikke på noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 samme som den jeg vraka jo bare 2 år nyere og gått 3000 mer ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 nesten på tide med ny da! heh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 HOPLA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg