Søreng Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Er for tiden på hard jakt etter en fin coupe utgave av e36.. Enten blir det 318is eller 320i coupé... Det jeg lurer på er det noen spesielle ting jeg bør være nøye på å se på når jeg skal ha meg enn 92-94 mod e36 coupé? Hva bør jeg se etter og gjærne hvor?! OT; Skulle hente en i dag, men akkuratt i det vi satt oss i bilen for å hente den fikk jeg melding om at bilen var blitt stjålet i natt..(som senere ble funnet kjæsjet i vennesla i følge selger) Så da var det på nytt på gjennomleting av nettet for å finne en ny potensiell bil! Kjipt.. men men.. har en ny i sikte nå så får se om det blir den da Takk for alle svar og kommentarer
Ågedal Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Her er ett godt tips: ALDRI KJØP NOEN SOM HELST BIL FRA VENNESLA OG OMEGN!
Søreng Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 haha, vel... blir ikke aktuellt det når bilen er kjæsja Men takk for tipset!! Andre?
Odland318is Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Sleske selgere og rævkjørte biler eller? Ta kompresjonstest på bilen før du kjøper den, kjør på grava og sjekk under for rust o.l. KOMPTEST JA VIKTIG
Mauro Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Her er ett godt tips: ALDRI KJØP NOEN SOM HELST BIL FRA VENNESLA OG OMEGN! Stakkars venndøler. De får gjennomgå
Søreng Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2006 hehe, takk for tips Kommer forhåpentligvis godt med når det blir innkjøp!! Noen andre som har noen andre lure tips?
Aracna Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Skjekk bagasjelokk, kanaler, skjermer og dører for rust. Skjekk at vinduet går ned ca en 1 ca når du åpner dørerne og opp igjen når du lukker. Hvis du har mulighet, så er det absoludt å anbefale en komp.test av motor og en titt under for å se etter diverse skader. Hvsi du kjøper bilen, så ville jeg hatt full service på den så fort som mulig, slik at du er sikker på at det er gjort ihvertfall, med mindre eier kan dokumentere at service er tatt på den. Ta en prøvetur med den, og lytt etter "dunke" og "dure" lyder fra bilen. Også om det er vibrasjoner i bilen. Jo lengere du får prøve bilen, jo bedre er det.
Søreng Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2006 takk, for fint og utfyllende svar... Er mulig det blir avtalt kjøp om 92 320i coupé i dag, med nesten full m-tech styling Får håpe det ordner seg denne gangen, og at ikke bilen blir stjålet før jeg skal hente den EDIT: Fikk nettop vite at bilen jeg skulle hente på torsdag som jeg fikk fortalt var blitt stålet, nettop var blitt solgt for 2000 over vi hadde blitt enige om!! Så konklusjon, så alle som leser dette vet det ALDRI kjøp bil eller inngå noen som helst form for avtale noensinne av (Navnet fjernet etter ønske!!).. Bare tull!! Sånn, fått ut litt agresjon
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 takk, for fint og utfyllende svar... Er mulig det blir avtalt kjøp om 92 320i coupé i dag, med nesten full m-tech styling Får håpe det ordner seg denne gangen, og at ikke bilen blir stjålet før jeg skal hente den Sjekk bil og motor nøye.E36 er en gammel bil.Bilene fra 1994 er bedre sammenskrudd+bedre kvalitet enn tidligere modeller av E36.Rekkesekser har penere lyd enn rekkefirer.Lykke til
Odland318is Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 EDIT: Fikk nettop vite at bilen jeg skulle hente på torsdag som jeg fikk fortalt var blitt stålet, nettop var blitt solgt for 2000 over vi hadde blitt enige om!! Så jævelen set you up?? Dårlig gjort da...for feig til å si hvor landet ligger
Søreng Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2006 tydeligvis!! Sendte han en litt kvass melding og han ringte tilbake og påstår at han som kræsja bilen har kjøpt bilen for 67000 når jeg var på vei tidligere på dagen med 65000... For all del, kan være sant, men når han allerede har løyet 2 ganger, tviler jeg på at han forteller sannheten nå ^o)
Odland318is Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 LIAR LIAR, pants on fire! Lykke til i jakten på ny bimmer
Søreng Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2006 hehe, takk takk... Får se hva det blir.. Sitter å vurderer å gi bud på en akkurat nå!!
niglus Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Så konklusjon, så alle som leser dette vet det ALDRI kjøp bil eller inngå noen som helst form for avtale noensinne av (Navnet fjernet etter ønske!!).. Bare tull!! Jeg ser at navnet til selger nå (19-Nov-2009) er redigert bort. Det er det ingen grunn til. Børge Hageland fortsetter tydeligvis med en meget frynsete moral ved bilsalg. For øyeblikket har Forbrukerrådet videresendt en bilsvindelsak mot Børge Hageland til Forbrukertvistutvalget. Børge Hageland unnlater å besvare enhver henvendelse på mobil/SMS og heller ikke på brev fra Forbrukerrådet. Nå har Børge Hageland også sagt opp sitt mobil-abonnement (for å være helt sikker på at ingen kan komme i kontakt med han) Hadde denne tråden blitt lest før bilkjøpet så hadde det garantert ikke blitt noen bilhandel med Børge Hageland. Desverre ble heller ikke antydninger fra lokale ungdommer om at Børge Hageland ikke var til å stole på tatt alvorlig nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå