cornelius Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 noen som har bilder av følgende på e30 2d facelift -Breyton: sideskjørt og bakfanger -Hartge: sideskjørt og bakfanger -AC Schnitzer: sideskjørt og bakfanger evnt. andre bakfangere og sideskjørt som ser bra ut på e30... på forhand takk
Arild G. Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 http://forums.mwerks.com/zerothread?cmd=print&id=1024875 her er MANGE bilder av e30 med mye forskjellig styling. ikke sikkert det du er ute etter, men det er MYE pene e30 å se på tar litt tid å laste, men det er verdt det kanskje litt drøyt visst du har 56k modem
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Der var det MYE pent å se!! Huff.. Er ikke mer en 1uke idag siden jeg solgte M3en og jeg angrer som en hund allerede Jeg MÅ bare kjøpe meg en E30 snarest som plaster på såret!!
BimmerKing Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Hva med å søke på www.e30.de ? Se i fotostoryene der, for der ligger det mye fete biler , og muligens noen med de mod'ene du beskriver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå