Tiller Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Selger en Simons effektpotte (fra kat.) til E-36 325 og 328. Hel og pen. Selges hbo 2000kr Ny pris=3480kr
Platepratar Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Denne er brukt regner eg med? Tilstand? Og kan du si noe om lyden?
Tiller Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 Ja den er brukt. Grei tilstand. Skal se om jeg får lakt ut bilder imorgen...
Platepratar Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Hadde vært bra. Mulig eg kjører forbi der på lørdag hvis eg fortsatt er innterresert etter å ha sett bilder.
Tiller Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2006 Skal se om jeg får ordnet bilder imorgen!
Tiller Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2006 Har foresten fått bud på 1800kr...
Anni85 Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 MEN HVORDAN ER LYDEN? sammenlingnbart med andre effektanlegg på markedet?
Tiller Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2006 Som jeg har sett rundt på forumet her er det forskjell på bilene og lyden fra denne type potte. noen sier de ikke får så mye lyd, mens andre sier de får grom lyd. Sammenlikned med andre merker på markedet så sies det at scorpion leverer den beste lyden til bmw, men den koster også en god del mer. Iafal en GOD del mer en denne potta jeg selger brukt!
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 Denne modellen med to lyddempere på slutten lager ikke så dyp lyd som den jeg har, med en stor lyddemper bak. Det er min erfaring iaf. Ellers er Simons bra eksos, og du får de også i rustfritt.
Richie85 Skrevet Oktober 22, 2006 Skrevet Oktober 22, 2006 Denne modellen med to lyddempere på slutten lager ikke så dyp lyd som den jeg har, med en stor lyddemper bak. Det er min erfaring iaf. Ellers er Simons bra eksos, og du får de også i rustfritt. utgaven med to dempere gir en langt bedre lyd enn med en som Dr_S har, altså. Med en demper, gir det den velkjente "prompe"lyden med eksos som deler seg, dette slipper du ved å ha to separate lyddempere.. hadde simons på gamle 318caben min, da med to dempere, uten fise lyd! rent og pent, har også hørt lyden i denne bilen om jeg ikke tar feil, tror du kjenner noen ute på ekenes på nøtterøy, bodde borti veien der da jeg har sett deg+bilen en del ganger. Kan sies om dette er deg, så er det ingenting å utsette på lyden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå