The_transporter Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 har touringen lenger akselavstand? passer sideskjørtene overens? hva annet er det som er forskjellig i karosseriet sånn med tanke på motor og drivverk og styling?
Paulus Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Hei Robert! Akselavstand vet jeg ikke. M5-sideskjørtene er samme på touring og sedan, ihvertfall E-34. Framdørene er like, bakdørene er forskjellige. M5 front- og bakfanger er lik. Motor og drivverk er jeg usikker på. Forstilling er vel lik. Bakaksel passer overens, mulig det er mellomaksel som det er ulik lengde på. Helt sikkert noen som vet Mvh ///Paul
The_transporter Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2006 hmm... har det noe med dørene og gjøre at sideskjørtene ikke passer fra to til firedørs på e30 kanskje? hmm.. er bare kjekt og vite så jeg ikke kjøper noe og må drive med glassfiber for og få det til å passe
02 Touring Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 Det hadde jo hvert artig og vite Bil merke, type, årgang, du skal ha det til! Da får du kanskje svar fra de gutta som har greie på det.
The_transporter Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2006 hmm.. det er en 89 mod. 318i hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå