Anni85 Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 noen som vet hvem som forhandler scorpion effektanlegg i norge? noen nettside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 www.powerzone.no selger scorpion. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 www.powerzone.no selger scorpion. takk takk her finner man alltid noen bimmers med svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Har ikke KOED Scorpion? Powerzone har vel et litt rufsete rykte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Powersone kan være treige på enkelte ting, men på Scorpion og H&R, så har jeg alltid fått varer til avtalt tid. Det var værre med bremsene mine som jeg ventet på i over ett halvt år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Har ikke KOED Scorpion?Powerzone har vel et litt rufsete rykte... Koed har ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Har ikke KOED Scorpion?Powerzone har vel et litt rufsete rykte... Koed har ja.. har hørt at KOED er trege til å levere varer de også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Koed har alltid vært raske med å levere til meg og de jeg kjenner. Eneste gangen jeg har ventet lenge på varer var når jeg bestillte Scorpion pottene mine, men det var ikke Koed sin feil. Da var det Fabrikken som var trege med å få laget de tror jeg. Jeg ble tilbudt å få pengene tilbake fra Koed,så servicen deres er ikke noe å si på slik jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Koed har alltid vært raske med å levere til meg og de jeg kjenner. Eneste gangen jeg har ventet lenge på varer var når jeg bestillte Scorpion pottene mine, men det var ikke Koed sin feil. Da var det Fabrikken som var trege med å få laget de tror jeg. Jeg ble tilbudt å få pengene tilbake fra Koed,så servicen deres er ikke noe å si på slik jeg ser det. ok! det er jo greit å vite. leste faktisk et eller annet sted her på forumet om en som hadde ventet leeenge på varer fra Koed. hadde vel bare uflaks han. Koed har jo det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå