///frank Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 leiter etter det svenske biltilsynet som eg må ha typegodkjennings papiret på svensk rega bmw.noen her som veit det event internett siden dems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Bilprovningen heter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 http://www.bilprovningen.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Men de skaffer nok ikke papirer til bilen din, og ikke gjør BMW Sverige det heller. Når jeg skulle importere min M3 fra Sverige, så fikk jeg ingen hjelp. Ble nødt til å sende en faks til tüv i Tyskland, og fikk papirer noen dager senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Men de skaffer nok ikke papirer til bilen din, og ikke gjør BMW Sverige det heller. Når jeg skulle importere min M3 fra Sverige, så fikk jeg ingen hjelp. Ble nødt til å sende en faks til tüv i Tyskland, og fikk papirer noen dager senere. så eg for ikke ut teknisk data/chassisnr fra sverige???den har jo vert regga i sverige.trenger berre papiret som står vekt /div pga ombygging fra 520 til m5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Det fikk ikke jeg tak i. BMW Sverige hadde ikke til eldre biler, så jeg måtte kontakte tüv. BMW Norge kan skaffe papirer, men de skal ha 3000,- for det.. Tüvpapirene kostet 60,- euro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Det fikk ikke jeg tak i. BMW Sverige hadde ikke til eldre biler, så jeg måtte kontakte tüv. BMW Norge kan skaffe papirer, men de skal ha 3000,- for det.. Tüvpapirene kostet 60,- euro. okey.men hvordan komer eg kontakt med Tuv da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 sikkert tuv.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg brukte denne faksmalen fra www.tyskland.org Send en faks med info, så får du ett svar om at du må føre over 60,- euro til deres konto. Du vil få tüvpapirene på faks, men biltilsynet godtar bare orginalen som kommer i posten noen dager senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg brukte denne faksmalen fra www.tyskland.org Send en faks med info, så får du ett svar om at du må føre over 60,- euro til deres konto. Du vil få tüvpapirene på faks, men biltilsynet godtar bare orginalen som kommer i posten noen dager senere.. okey thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå