wicky124 Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Nå har det seg slik at jeg kjører denne bimboen..og da vil jeg ha litt forandring til neste sommer...vurderer da å lakkere felgene på den..lakkere eikene sort og ha kanten i polert/krom..hadde det vært noe?noen som vet om noen gode lakkerere som kan ta seg av dette? eller skal jeg selge felgene og kjøpe meg 19/20toms krom felger til sommern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Har aldri likt krom felger... Det peneste etter min mening ville vært sort + polert kant. Ev. beholde den som den er og senke litt framme. (heve bak? så litt lav ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 har også lyst til å få sort/polerte felger...hadde vært fett..bilen er ganske lav..men kanskje ikke akkurat på det bilde..hmm..rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 sort med en lys kan kan se bra ut.... må ikke være krom... kan bare være en lys farge ( sølv f.eks) så kan det se meget bra ut. Fin bil du har forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 sort med en lys kan kan se bra ut.... må ikke være krom... kan bare være en lys farge ( sølv f.eks) så kan det se meget bra ut. Fin bil du har forresten... thænx..fin bil..men synd den står i garasjen med defekt girkasse..hehe..hmm..da blir det vel til at jeg sender ikke felgene til lakkering da..sort farge på eikene og polert blank sølv farge på kanten..hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 ingen som vet om noen gode billige steder i oslo området som lakkerer felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 På moelven lakkerer de felger for 1500kr... Da glassblåser/sandblåser de også. Det er inkludert lakk og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 1500kr pr stk eller?hmm..langt opp dit fra oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 1500kr pr stk eller?hmm..langt opp dit fra oslo? Nei, dette er for alle fire faktisk. Helt sinnsykt billig! Er vel en 2 timers kjøretur tror jeg. Jeg skal levere mine til de snart. Du kan få nummeret deres hvis du vil ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 ja gi meg nr...det hadde vært konge om det er så billig..men jeg skal bare lakkere 5eikene i sort og resten i polert krom..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 ja gi meg nr...det hadde vært konge om det er så billig..men jeg skal bare lakkere 5eikene i sort og resten i polert krom..hmm.. For å få de chrom, så kan du pusse de ned med finere og finere pussepapir. Er en spesiell måte du må gjøre det på. Kontakt Lien, så kan han forklare deg. Nummeret til lakkereren er: 62359850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 skal nok la lien gjøre det for meg..hehe..er ikke heeeelt happy med at jeg gjør slike ting selv..hmm..skal jeg si noe spesielt til han når jeg ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 ja gi meg nr...det hadde vært konge om det er så billig..men jeg skal bare lakkere 5eikene i sort og resten i polert krom..hmm.. For å få de chrom, så kan du pusse de ned med finere og finere pussepapir. Er en spesiell måte du må gjøre det på. Kontakt Lien, så kan han forklare deg. Nummeret til lakkereren er: 62359850 Har ikke noe hjemmeside denne lakkereren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 ja gi meg nr...det hadde vært konge om det er så billig..men jeg skal bare lakkere 5eikene i sort og resten i polert krom..hmm.. For å få de chrom, så kan du pusse de ned med finere og finere pussepapir. Er en spesiell måte du må gjøre det på. Kontakt Lien, så kan han forklare deg. Nummeret til lakkereren er: 62359850 Har ikke noe hjemmeside denne lakkereren da? Joda, men står ingenting om lakkering av felger da. Fordi dette skulle de gjøre på kvelden når de hadde tid (muligens svart hehe). Her er hjemmesiden: http://www.ghippe.no/ wicky124 Skrevet: Ons Okt 18, 2006 10:28 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- skal nok la lien gjøre det for meg..hehe..er ikke heeeelt happy med at jeg gjør slike ting selv..hmm..skal jeg si noe spesielt til han når jeg ringer? Nei, kontakt Lien på forumet her og be han forklare hvordan du får velgene ganske chrom ved å pusse ned mente jeg. Han lakkereren kan sikkert gjøre det for deg da. Lakkere de chrom der du vil eller noe. Du ringer, og da svarer ei dame. Så bare sier du at du vil ha noen felger lakkert, så setter hu deg over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2007 Forfatter Share Skrevet April 6, 2007 aah...da skal jeg ringe han straks påsken er over:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå