Gå til innhold

Lakkere felger??

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg kjører denne bimboen..og da vil jeg ha litt forandring til neste sommer...vurderer da å lakkere felgene på den..lakkere eikene sort og ha kanten i polert/krom..hadde det vært noe?noen som vet om noen gode lakkerere som kan ta seg av dette?

eller skal jeg selge felgene og kjøpe meg 19/20toms krom felger til sommern?

S5030502.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sort med en lys kan kan se bra ut.... må ikke være krom... kan bare være en lys farge ( sølv f.eks) så kan det se meget bra ut. Fin bil du har forresten...

thænx..fin bil..men synd den står i garasjen med defekt girkasse..hehe..hmm..da blir det vel til at jeg sender ikke felgene til lakkering da..sort farge på eikene og polert blank sølv farge på kanten..hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gi meg nr...det hadde vært konge om det er så billig..men jeg skal bare lakkere 5eikene i sort og resten i polert krom..hmm..

For å få de chrom, så kan du pusse de ned med finere og finere pussepapir. Er en spesiell måte du må gjøre det på. Kontakt Lien, så kan han forklare deg.

Nummeret til lakkereren er: 62359850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gi meg nr...det hadde vært konge om det er så billig..men jeg skal bare lakkere 5eikene i sort og resten i polert krom..hmm..

For å få de chrom, så kan du pusse de ned med finere og finere pussepapir. Er en spesiell måte du må gjøre det på. Kontakt Lien, så kan han forklare deg.

Har ikke noe hjemmeside denne lakkereren da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe hjemmeside denne lakkereren da?

Joda, men står ingenting om lakkering av felger da. Fordi dette skulle de gjøre på kvelden når de hadde tid (muligens svart hehe). Her er hjemmesiden: http://www.ghippe.no/

wicky124 Skrevet: Ons Okt 18, 2006 10:28 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

skal nok la lien gjøre det for meg..hehe..er ikke heeeelt happy med at jeg gjør slike ting selv..hmm..skal jeg si noe spesielt til han når jeg ringer?

Nei, kontakt Lien på forumet her og be han forklare hvordan du får velgene ganske chrom ved å pusse ned mente jeg. Han lakkereren kan sikkert gjøre det for deg da. Lakkere de chrom der du vil eller noe. Du ringer, og da svarer ei dame. Så bare sier du at du vil ha noen felger lakkert, så setter hu deg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...