Stramvaier Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 hei. noen som vet åssen chipene fra trimchip.com er? kvalitet og slikt. fungere de ordentlig og gir det dem lover? lurte litt på et sånt chip i min m3 e30. men vil gjerne høre litt med folk som har prøvd chip fra dette firmaet eller vet åssen dem er før jeg bestemmer meg. takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 har ikke erfaring med de,men de virker ganske seriøse.men de holder vel til nord for begen,er et stykke fra jessheim det?jeg har positive erfaringer med chip-trimming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 jeg bestilte chip til min forrige bil, e36 320 og var positivt overrasket. Fikk bedre drag fra ca 4000rpm hvertfall. Tenkte å teste en chip på den nye bilen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå