Kjell Rune Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 noe har kjørt borti bakskjermen på 330ci´n min og støkki av.... jeg tror jeg klikker........ jeg hater slike folk noe så aldeles helt forferdelig...... kjenner det koker i hele kroppen. ja ja tenkte jeg skulle koste på den nå noen kroner.... så må jeg faen meg koste på den mer pga den drittn der og... arghhhhhhhhhhhhhh
Kjell Rune Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 må rette ut hjulbuen og lakke skjermen.. så nok til att jeg tror jeg bare lakker hele bilen i vinter.... pokkerns dritt folk...
Hylland Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 nokon som har bulka bilen eg har lånt og... Skjermen bak på høgre side... Blir so forbanna på sånne folk!!! Får lyst å "bulke" dei!
DCA Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 gjorde igjen med samma mynt jeg på hu dama som slo opp døra i bilen min...nekta og betale for hu mente at slikt må man regne med... var så sint på hu at jeg slo stor bulk i hennes helt nye bil...så fikk jeg også ripet den opp litt med tlf...tror hu angra på at a ikke bare ordna opp etter seg... jeg sa jeg hadde en dyr og strøken bil(lexus) som jeg brukte til utstilling...svaret var at jeg måtte kjøpe meg billiger bil neste gang... dere kan tro jeg var varm i toppen!
Hr.smith Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 fytti hælvette hadde noen sagt te meg at det er sånt en bare må regne meg hadde jeg sett svart før de klarte å avslutte setningen...vet at en ikke skal reagere med vold men..
318 Touring 04 Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 var d ikke du som skulle selge bilen og da?
Kjell Rune Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 var d ikke du som skulle selge bilen og da? joa. men så bestemte jeg meg for og beholde den da... hmmmm skulle jeg sikkert aldri ha gjort... f a e n ....
Aguilera Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Hekkan, føler med deg, vet åssen det der er"#¤%&/#¤%&
318 Touring 04 Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 jeg som faktisk fikk svar fra banken min på fredag at jeg kunne få lån, var bare litt for treg på å ringe deg... jaja...
Kjell Rune Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 jeg som faktisk fikk svar fra banken min på fredag at jeg kunne få lån, var bare litt for treg på å ringe deg... jaja... ja du kan jo seff få kjøpe den... men da med ny lakket bakskjerm...
Kjell Rune Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 ja seff. er jo ingen sin feil att idioter kjører på bilen min da.... bare du og ringe d så kan det hende vi blir enige om no..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå