Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe har kjørt borti bakskjermen på 330ci´n min og støkki av.... jeg tror jeg klikker........ jeg hater slike folk noe så aldeles helt forferdelig...... kjenner det koker i hele kroppen. ja ja tenkte jeg skulle koste på den nå noen kroner.... så må jeg faen meg koste på den mer pga den drittn der og... arghhhhhhhhhhhhhh :evil::evil:

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

gjorde igjen med samma mynt jeg på hu dama som slo opp døra i bilen min...nekta og betale for hu mente at slikt må man regne med... var så sint på hu at jeg slo stor bulk i hennes helt nye bil...så fikk jeg også ripet den opp litt med tlf...tror hu angra på at a ikke bare ordna opp etter seg...

jeg sa jeg hadde en dyr og strøken bil(lexus) som jeg brukte til utstilling...svaret var at jeg måtte kjøpe meg billiger bil neste gang... dere kan tro jeg var varm i toppen!

Skrevet

fytti hælvette hadde noen sagt te meg at det er sånt en bare må regne meg hadde jeg sett svart før de klarte å avslutte setningen...vet at en ikke skal reagere med vold men..

Skrevet
var d ikke du som skulle selge bilen og da?

joa. men så bestemte jeg meg for og beholde den da... hmmmm skulle jeg sikkert aldri ha gjort... f a e n ....

Skrevet
jeg som faktisk fikk svar fra banken min på fredag at jeg kunne få lån, var bare litt for treg på å ringe deg... jaja...

ja du kan jo seff få kjøpe den... men da med ny lakket bakskjerm... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...