en325ic Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 hei va å ute å kjørte fadern sin 525d 03 modell å pluttselig va kassa DØD når den sto i drive å jeg ga gass rusa motorn seg bare opp. og når jeg satt den i P kunne jeg trille den førde! jeg er ganske sikekr på at spline e gått til fan, men har den noen virkning før å kunne kjøre??
knooot Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 kan være en gåen drivaksel f.eks.. prøv å få noen til å sette den i gir mens du prøver å se under bilen. se om mellomakslingen går rundt, gjør den det er det enten bakakslingen eller en drivaksel det er noe galt med! NB: HOLD PÅ BREMSEN når bilen blir satt i gir
en325ic Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 da vil d jo ikke komme skrape lyd av når man setter den i revers eller i park.. men jeg ville bare vite om d er noen andre som har vært borti d samme! er ikke nåkka jeg skal fikse d tar trondsen deg av (bmw fårhandler) jævla fint me garanti spør du meg
en325ic Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 Hva sa fattern da...? faktisk så sa han ikke så mye! dæm er i spania og d eneste han sa var at jeg skulle få fiksa d før dæm kommer hjem! han vet jeg kjører pent! og jeg jør d men vist jeg vil kjøre litt hart så tar jeg min bil mer power og manuell kasse=)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå