Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei va å ute å kjørte fadern sin 525d 03 modell å pluttselig va kassa DØD :evil::evil::evil:

når den sto i drive å jeg ga gass rusa motorn seg bare opp. og når jeg satt den i P kunne jeg trille den førde!

jeg er ganske sikekr på at spline e gått til fan, men har den noen virkning før å kunne kjøre??

Skrevet

kan være en gåen drivaksel f.eks.. prøv å få noen til å sette den i gir mens du prøver å se under bilen. se om mellomakslingen går rundt, gjør den det er det enten bakakslingen eller en drivaksel det er noe galt med! NB: HOLD PÅ BREMSEN når bilen blir satt i gir :D

Skrevet

da vil d jo ikke komme skrape lyd av når man setter den i revers :!: eller i park..

men jeg ville bare vite om d er noen andre som har vært borti d samme! er ikke nåkka jeg skal fikse d tar trondsen deg av (bmw fårhandler) jævla fint me garanti spør du meg :D

Skrevet
Hva sa fattern da...? ;)

faktisk så sa han ikke så mye! dæm er i spania og d eneste han sa var at jeg skulle få fiksa d før dæm kommer hjem! han vet jeg kjører pent! og jeg jør d men vist jeg vil kjøre litt hart så tar jeg min bil mer power :D og manuell kasse=)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...