Aroid Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Jeg selger en Chevrolet for 11000kr Model 86 Bilen er perfekt til å bygge/prosjekt. Bilen trenger litt små stell før at den skal på Eu-kontroll årsavgift er betalt. Bilen står med uten skilt. Km:108000 Motor: V6 på 4.3L med Automat og har sperre bak. Registrert som vare bil men lett å få registert som person bil. Meget fine dekk M+S. Bilen kan også byttes i Fine felger til BMW E30 uten noen mellom legg!!! TLF: 482 42 707 Kim-Bertil Pedersen Bilen befinner seg i Brønnøysund i nordland.
Henriksen Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 hvilket fornuftig prosjekt kan man lage av en astro da ?
Hylland Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Hehe... Har du fleire bilder av interiøret osv?
Aroid Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 hvilket fornuftig prosjekt kan man lage av en astro da ? Kan For Eksempel bygg egen sofa med bor og stort anlegg. Masse som kan gjøres bare fantasien som stopper. Går meget bra også. Bedre en BMW E30 325i. Hylland: Har ikke bilde av innvendig. Men kan skaff til neste hælg når jeg skal heim.
Henriksen Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 ja du har vel rett i det, bare fantasien som stopper da må jo bilen være perfekt..
BimmerKing Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Går meget bra også. Bedre en BMW E30 325i. Nja... SKEPTISK!!
Aroid Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 hehe. du skal ikke sei det. går meget godt. Forhold en E30 325gjør
Mpower20 Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Må slenge meg med å si meg skeptisk til den uttalelsen jeg også! Har nå kjørt Astro, den går rimelig greit for å være en kassa bil, men var vel litt i det drøyeste laget å påstå at den går bedre enn en 325i E30 Isåfall, så er ikke Astroen mye orginal, eller så er 325i'en en sliten stakkar som trenger restaurering Kansje på samme nivå på ei rettstrekke som en 320i, muligens 323i?
Aroid Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 da har du prøvd en sliten Astro da. eller aldri kjørt en astro siden jeg nevnte at den gikk bedre E30 325i så kobler mest parten og beskyter sin synspunkt. litt snodig. må bare gota at noen andre biler går bedre en andre sine biler. eller er det ikke så lett å innrøm at du kan bli fra kjørt av en STOR KASSE BIL eller?
Mpower20 Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Hehe Hissig du da! Mulig den jeg fikk inn på jobben var sliten, men virket ikke slik. Har ingen verdens problemer med å godta at det finnes biler som går bedre enn min, en standard E30 325i i god forfatning ville nok lett kjørt fra meg i min med tomatkasse Og har ihvertfall ikke noe problem med å bli frakjørt av en amerikaner på ei rettslette, bare ruller ned vinduet og håper han har en åtter under panseret. Men forresten, er ikke en STOR KASSE BIL, heller en liten kassa bil
oyvin Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 det her må være ypperlig russebil til de som er interessert i det.. ?
Stian Børresen Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 hehe, selge bilen nå kim? vil vel henge meg litt på de andre her når det gjelder det med at den går bedre enn en 325, hadde vært gøy å kjørt den opp mot min å sett:P Hvorfor skal du egentlig selge? bruke mer penger på 323'n?
Aroid Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 Det vart testet i stordalen mot en E30 325 og han som har den heiter Roy henning. men den bilen har jo gått over 300.000 da. så kan ha en slå liten effekt tap siden den har gått så langt. Det er jo 1.8L meir en det er i 325 så den har meir dreimomentent en det er i 2.5L Det er ikke fartsbil men det går no fram over sånn alle dem andre bilene gjør.. Men uansett så går den godt til å være en liten/stor varebil. Mange som har Astro bruker å sett inn V8 i den. Astro kom også ut i værden snareste og sjappeste kassebil i sin tid som heiter Synclon eller noe sånt. der var det vell 5.7L med turbo. Stian. nesten alle penge e får går til bilen min heiletiden. nå har jeg såtti stille E30 før vinterne. skal bygge turbo no AC S3T. Jeg har hør du ville kjøp M3 Evo2 leppa min?
Stian Børresen Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 ja, har et turbo prosjekt på gang jeg å har fiksa meg en ekstra jobb nå så jeg skal klare å betale det jeg skal, må style cab'n litt også i vinter så den er klar til de fine sommerdagene som venter:) Ja, stussa litt på den leppa.. skulle hatt noe som gikk litt ut under den "leppa" jeg allerede har på front'n min.. men lurer litt på om jeg skal bygge om 2dørs'n til m3 look (glassfiberkit). da blir det å ribbe hele bilen å få den helt 100% rustfri før jeg monterer noe. så blir det en turbokonvertert motor i den evt en 745 motor.. isåfall blir 4dørs'n skrapmetall:P tar alt av deler som kan brukes fra den over på 2dørs'n og selger restene for en billig penge.
sammigun Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Astro kom også ut i værden snareste og sjappeste kassebil i sin tid som heiter Synclon eller noe sånt. der var det vell 5.7L med turbo. GMC Syclone/Typhon som du sikter til her har en turboladet 4.3 V6. Bra aks i disse, men toppfarta er heller laber.... Føler jeg ble fortalt at den dabbet av rundt 160, originalt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå