Gå til innhold

bmw 645ci tension!!! må sees!!

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

var på Bilexpo i sørlandshallen tidligare idag. å dæven der var det mange bra bimmere! den aller kuleste var bmw 6-serie tension. har endel bilder av den, men hvordan laste dei opp til linken, store? bilen kosta ''bare'' 2,3 millioner og skal lages i 50 eksemplarer. dette var eksemplar nummer 1!! heilt sinnsyk bil :shock: BMW selgeren som stod der akkurat då, var faktisk selgeren til min far, og han hadde vert så heldige å få lov til å kjøre denne litt rundt om på sørlandet. han sa det var ein rå bra bil, men med 1 problem... du kommer ikke alltid fram like raskt. han kom til rundkjøringa ved sørlandsenteret, og plutselig bråstopper noen biler fremfor han. dei kom ut av bilene og tok fram fotoapperat :lol: det tok sin tid å kjøre visse plasser sa han. spesielt rundt gangfelta! han opplevde fleire ganger at folk bare stoppa opp midt i gangfeltet og glante på bilen :P så gikk dei tilbake og stod og glante ennå meir dåh han kjørte vidare... men fy flate for ein lyd!! :shock: noe av det råeste eg noen gang har sett og hørt!! var det noen andre som var på bilexpo?

men, som sagt... bilder kommer viss eg bare får lasta opp. så i mellomtida, løp å kjøp! BARE 2,3 millioner så er denne herligheten din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andre bilar dei hadde inne var bl.a. : bmw 550i med individual komp. (1,5 mill). bmw 645ci coupe (1,4 mill). bmw 130i (820000!!). bmw 630 cabriolet (1,2 mill). bmw z4 m coupe (ca.1,1 mill). og mange andre stilige bimmere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der snakker vi FEIT 6er ja.

Er dette en 6er som kommer rett fra BMW altså?

viss du går in på www.bavaria.no så trykker du deg frem til ac-schnitzer.. der tror eg det skal stå litt om bilen, eller så var det bare bilde av den :roll: men den er ivertfall styla av ac-schnitzer i samarbeid med BMW (viss eg forstod riktigt). det var orginalt ein 645cia.. men kul var den uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...