BMWDaniel Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 heisann jeg skal sette på nye bremseskiver på bilen min men karroseriet er 320 så det er trommler bak, så jeg trenger vel bærearmer bak fra en 325 for å sette på skiver bak? er det noen som har dette til salgs? mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 sjekk opp i om nokon av delene ifra ein 325 e36 passer på din da.. da har eg bærebruer å bremser/calipter. men du treng kansje drivknuter oxo da.. det har ikj eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ok! konge. skal sjekke litt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 funnet ut noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hei, sorry for sent svar. vel har ikke fått sjekka så mye.. så litt på ETK men fant ikke bærearmene. men skal høre litt på jobben i morra.. har mine tvil på at går men.. håper på det beste : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Så fremt det ikke er E36 compact så er det jo vidt forskjellige bakhjulsoppheng på E30 og E36 så jeg tror ikke du kan bruke så mye fra E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 ja det var det jeg regna med.. virker som det kanskje er litt sjeldene deler. er jo ikke alt for mange orgnale 325 e30 som ruller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motor Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 du kan også ta fra 323,da disse er samme som 325... samme bremser også! står vel altids en slik en og ruster en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Aha! konge. da må jeg sjekke litt om det er noen 323 på noen hoggere eller no.. MEN om noen leser dette og har 325 eller 323 og vil selge meg bærearmer og bremser bak så si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå