Tam Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Sort, standard stoff interiør til 1995 E36 coupe selges billig. Komplett med dørsider osv. Diskanthøyttalere i dørside følger IKKE med. Forseter trenger litt rens pga brus søl i setet. Står i Oppegård.
Tam Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 500 for alt. Det er billig men jeg vil bare bli kvitt det fortest mulig. Tar opp for mye plass i garasjen.
Gjest Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 bilde? kan du sende på mail eller mms? bmwe36@frisurf.no eller 92209296
Tam Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 'Eneste bildet jeg har av forsetene akkurat nå. Er tatt for noen uker siden. De er hele uten skader eller sår. Baksetene er helt like i farge/stoff. Nedfellbare er vel standard i cuope
MR:BMW Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 500 for alt. Det er billig men jeg vil bare bli kvitt det fortest mulig. Tar opp for mye plass i garasjen. hei. ja kjøper intriøret, men må vente til den 1 på lønning. kan du holde dette av til meg til da? å er det evt mulig og få sendt det på postoppkrav til oslo. betaler seff porto og frakt på dette ved siden av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå