Jan e34 Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Noen som har god erfaring med å handle hos Tevo Dekk? Ser ut til å være billigst på vinterdekk. http://www.tevodekk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Les litt om hvor di billigste dekkselgerne holder til. Er Sharif som selger billigst igjen.. http://www.dinside.no/php/art.php?id=94446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hm, den testen er tre år gammel. Selv om Sharif sikkert er billigst, så blir prisen omtrent den samme når jeg må kjøre dit og hente dem. Dessuten har jeg ikke lyst til å ta fri fra arbeid en hel dag for å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Bestillte nettopp 4 stk contiviking piggdekk fra Tevo Dekk. Håper de kommer alle fall Syns det var greit at det var gratis frakt når det var over 1200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Nettbutikken er ikke så veldig oppdatert da....handlet nettopp felger der og de var nesten 1000 kr billigere en hva som sto på nettet. Spurte de og da sa de at nettbutikken ikke var helt oppdatert (bra for meg ). Men så måtte jeg tilbake 5 ganger før jeg tilslutt fikk andre felger grunna at de ikke klarte og balansere de. Var over 80g vekter på ene framhjula en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hva slags felger var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Var Ac-scnitzer replica felger. De balanserte de tre-fire ganger og bytta ut bakhjula før de til slutt gidde opp. Da gikk jeg for Carlson felger i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå