The_transporter Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Har nå fått tak i blokk topp og innsug, manifoiler og litt div. men trenger starter,dynamo,svinghjul,oljekjøer,radiator(strøken) trimcam ( om noen har en billig) hva mer kan jeg trenge da tro? hmm..
cornelius Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 hvor ligger årnes? har en m20b25 blokk ligende med ett def. stempel lager.. er da bare naken blokk, kan følge med 5 serie gearkasse og motorfester.
The_transporter Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 hmm.. årnes ligger vel en time fra oslo.. hvor mye skal du ha for blokka da? hva mener du med stempellager? stempelringer eller kryssbolten ?
The_transporter Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2006 gjør ikke noe om motoren er i deler da den skal bygges opp fra grunn.. men må ha den snart...
cornelius Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 slik står den per dd (på hodet) skulle begynt og plukket den videre ned, men har ikke tid og plass.. bunnpanne følger ikke med, kan plukke den videre helt ned vist du vil, send meg pm ved int, så kan jeg få sendt den i slutten av uken..
The_transporter Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2006 Har nå fått tak i blokk topp og innsug, manifoiler og litt div. men trenger starter,dynamo,svinghjul,oljekjøer,radiator(strøken) trimcam ( om noen har en billig) hva mer kan jeg trenge da tro? hmm..
bmw 323i Skrevet Oktober 23, 2006 Skrevet Oktober 23, 2006 jeg har starter å dynamo jeg;) vis du vill ha det...500 for begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå