quentez Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Har hørt mye om folk med gode erfaringer fra ESS Tuning, men dette gjelder mest på superchargerne deres. Jeg lurer på om noen har erfaringer fra chiptrimming derfra. I dette tilfellet gjelder det en 330d med 184 hester originalt. I følge sidene deres vil chippen gi en økning til 230 hester og 550nm. Lurer også på om girkassa tåler et så stort dreimoment? Her er det snakk om en bil som er gått 100.000-130.000 km. Vil den tåle det?
Ellingsen B. Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Tror de er flinke med chip også, min tidligere 535 ble chippet der og det ga litt resultater. Yter veldig bra service også..
Rope Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg har også hørt masse positivt om ess sin service når det gjelder chip/programering, men ingen ting har jeg erfart selv.
DCA Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Bjørnstad Bil chippet en 330d til en kompis av meg...den gikk vanvittig etter det! samma hk og moment som du sier her! måtte også bytte kasse etter det, men vet ikke om det var det som var grunnen...ble bare en liten ulyd i 5gear..som gjorde at hele kassa måtte byttes! men som sagt...bilen gikk helt jævli!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå