chil Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 1.Bremserør Rusta HV side og fremover venstre fremme. 2.Parklys lett og fikse 3.Retningslys lett og fikse 4. Batteri ikke festet Veldig lett og fikse 5. Slark i foringer bakaksel(store) 6.Farlig rust i gulvsensjonrust i kanaler ved jekkfestet hv og fremme bak. Det er punk 1,5,6 jeg ikke vet åssen jeg skal fikse, Særlig det siste punktet hadde jeg forhørt meg med på forhånd med en bmw forhandlere, de sa at ikke var farlig, at den rusten ikke satt på noe bærede punkt, mens han som tok godkjenningen nå mente at det var nettopp det..(er et lite hull ved vært jekkfeste er vist en svakhet på disse bilene e28) Noe dere vet noe om?
chil Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 Og noen i kristiansands området som vil tjene noen penger da jeg sikkert trenger litt hjelp...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Viss du har fått vite frå BMW at den rusta ikkje var farleg, kan du vel få dei til å skrive dette. BMW bør vel ha meir peiling på ein BMW enn ein eller anna mekanikar som ikkje jobbar for BMW...
Aroid Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 far på etter kontroll til dem som sa at rusten ikke var farlig. så får du bilen din godkjent.
mEhE Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 bremsrørene er da ikke værre en og pusse ned og spraye på noe tectyl.. du for jo feil på eu kontroll så fort det er en liten overflaterustflekk på bremserør.sånn sett forståelig,litt kjipt og plutselig sitte der uten bremser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå