///frank Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 som sagt vurderer bmw 520i 24v 1993 stasjonsvogn så eg lurte på om det er ein som kan litt bmw og se på den bilen til meg..bil holder til på saupstad i trondheim..her er link til bilen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 22&tot=114 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 hvorfor har denne bilen 2 eksosrør ? Kanskje det egentlig er en 525 eller noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hvorfor har denne bilen 2 eksosrør ? Kanskje det egentlig er en 525 eller noe slikt... tja eiger sei 520 24v da så det er vel kansje byttet potte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 ser at bilen har regnummer fra lofoten. ser ut som den er ny registrert der og, sannsynligvis ikke import. stemmer? Skal være eu ok før april neste år...bare så du vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 hmm... kan ikke huske å ha sett denne i bilen i by'n, så kan ikke bedømme mye ut ifra kjøring jeg har sett på denne. Har han hatt den lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ser at bilen har regnummer fra lofoten. ser ut som den er ny registrert der og, sannsynligvis ikke import. stemmer?Skal være eu ok før april neste år...bare så du vet det. joda eg veit det med eu men det klonker i forstilinga og spora litt,litt rust i bakluka.så eg regner med det at indre/ytre på begge sider+stabstaga må skiftes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hmm... kan ikke huske å ha sett denne i bilen i by'n, så kan ikke bedømme mye ut ifra kjøring jeg har sett på denne.Har han hatt den lenge? han har hatt bmwen i eit halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 hvorfor har denne bilen 2 eksosrør ? Kanskje det egentlig er en 525 eller noe slikt... tja eiger sei 520 24v da så det er vel kansje byttet potte Selvsagt er det en god mulighet for det, men man kan jo vurdere å spørre om det likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hvorfor har denne bilen 2 eksosrør ? Kanskje det egentlig er en 525 eller noe slikt... tja eiger sei 520 24v da så det er vel kansje byttet potte Selvsagt er det en god mulighet for det, men man kan jo vurdere å spørre om det likevel.. sant nok det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 ikke for og være stygg eller noe, men synes den ser litt "sliten" ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ingen fra trondheim som kan se på den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Tja, jeg kunne alltids kikka på den for deg hvis jeg slipper å kjøre så langt. Jeg bor forøvrig på Jakobsli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Tja, jeg kunne alltids kikka på den for deg hvis jeg slipper å kjøre så langt. Jeg bor forøvrig på Jakobsli. Bilen befinner seg på Saupstad etter hva jeg ser i annonsen (Heimdal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ja, så det nå. Det er jo ikke altfor langt unna Jakobsli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Tja, jeg kunne alltids kikka på den for deg hvis jeg slipper å kjøre så langt. Jeg bor forøvrig på Jakobsli. ja det har vert flott om du kan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå