Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som bygde bilen i utgangspunktet..

Gjorde en ganske dårlig byttehandel i turbocabben din andre.. både motor og turb var fullstendig ødelagt.. Hadde ikke fått han karen som bygde turbo til deg til å gøre det igjen..

Jeg vet hvor bilen er. Han på alvdal solgte bilen til Tromsø. Da var bilen rimelig "herpa". hadde satt på aluvinge, nos-anlegget funka ikke lenger, og masse små irriterende lakkskader som er alt for dyre å fikse. Hjula var også kantkjørt og skikkelig ripa opp med dekk som var slitt ned til corden.

Uasett han fyen fra tromsø tenke å ordne opp bilen, men så litt mørk på det.. Så jeg tilbød han å ta over bilen. Og da fikk jeg faktisk bilen for 55000.. (62000 med frakt). Fikk bilen ned vaska den og fiska noe "småstasj" og bilen ble solgt rimelig kjapt for ca 115000.

Den går nå hos en kar som har tenkt og ha den og ta vare på den like nord for oslo.

Er egentlig enig ang fargen.. den er drøy, pluss at den trengte veldig masse sol for å bli pen, så bra ut i skumringen på bensinstasjon.

Og bilen fikk masse bra oppmerksomhet, men også motsatt. Slik blir det bestandig når en styler så mye. Også baklyktene liker jeg ikke særlig mye.

Men blien ble i utgangspunktet bygd med MYE råere felger har noen bilder av den, men er ikke sikker på hvordan jeg får lagt de ut.. etter min menging da.

Har prøvd nos på motorn på den, får kanskje 50 hester.. Uansett ikke noe jeg kommer til å bruke penger på igjen

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Koster maks 6 lapper for nye dekk på disse hjula.

Hvis ikke er det noen som har betalt alt for mye.

Det sto også på alt for breie dekk i forhold til bredde på felgene syns jeg.

Skrevet
Fin bil, ingen tvil om det. Hvor mye kostet det å lakke denne da? Kan vel ikke ha vært billig akkurat..

betalte 27000 for hele lakkjobben.

Da skrudde jeg den sammen selv

Skrevet

Var fin bil dette, men jeg hadde droppa klistremerkan og cupwings"a, ellers var den jo rå, bra at folk ikke liker det samma, hadde vært en trist verden da!

Folk styler jo bilen etter hva dem syns er kult.

Har ikke flere bilder å legge ut,interiør osv?

Skrevet

Unnskyld GAASEN,men jeg har ikke peil på motor og sånt,så det om cabben viste jeg ikke var så ille.Nei,kommer ikke til å montere turbo i det hele tatt lenger jeg tror jg!Syns det var kult med litt breie dekk jeg.

Skrevet

Trenger ikke å si unnskyld.. ingen som tvang meg å bytte.. Men tror du gjorde det greit. Ente med at jeg måtte kjøpe ny motor..

Uansett er dette historie.

Syns breie dekk er ok jeg også.. men da må felgene være tilsvarende breie.

Men dette blir som alt annet, smak og behag..

Skrevet

Nei,men liker ikke å selge biler jg ikke vet er i orden,men hadde ikke tid og ork til å ordne cabben,men viste ikke at det var så ille før jeg snakka med søskenbarnet ditt el no om historien om den.

Skrevet

Den er i "ok" stand uling i både girkasse og diff.. en god del "småskader i karosseriet, men grei nok stand. Men eer langt unna det jeg leverte fra med første gangen. Tror han fyren fra alvdal er en idiot. Forstod det som at han har skylda for mye av småtingene..

Skal selge bilen som er på "logobildet" mitt, men ingen normal person vil kjøpe den tror jeg.

Men driver å bygger opp en e-46 318 som skal bli klar til våren.. 20 tommere (enkle 5-eikere), hoydejusterbart senkesett, uorginale m-speil, rieger skjørt, fangere og bakrutesenker.. pluss noen småting.

Blir vel lagt ut til rundt 170000 tipper jeg, får se hvor bra det blir..

Vurderer to farger.. Vi får se.. er ikke sikkert på om den skal lakkes.. Er egentlig ganske fin i lakken (blanksvart)

Skrevet

Nei,er vel ikke normale folk som kommer til å kjøpe den nei,men den var kul da.Den 318 tror jg blir kul,men synd det er så liten motor,har hatt det selv.Går greit,men skulle vært litt mer futt i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...