nikks Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Ja det er jeg med i den verste klubben og være med i jeg å. Var ute å kjørte igår i noen krappe svinger da jeg fikk forhjuls skrens og greide å komme i mellom to autovern (snakker gløppe på 3-4 meter) og nedi i en skråning med masse trær. Hadde heldigvis ikke fått satt på no styling ell no sånt enda da så det var da enda godt. Men hva tror folket. Er vel like så greit å bare kjøpe nye deler å få satt den sammen igjen ell? er bare venstre siden som er skadet så.
Odland318is Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Oida!! Virker som om det alltid ser mye verre ut enn smellen er. Dette så ikke bra ut...*sukk*
John H Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Oioi..dette såg virkelig ikke bra ut!! Det blir vertfall MEGET dyrt å fikse..
mAZE Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Isj da.. Kjipe greier, men som alltid, enda gått det gikk bra med deg uansett da.
snurresprett Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 føler med deg! er i samme båt for tiden, og det er ikke kjekt for å si d sånn:(
nikks Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 ja hadde flaks sånn sett da har sett litt på deler allerade å det blir ikke så billig nei. Men ca en halvtime før jeg kjørte ut tok en kamerat med helt lik bil og kjørte ut å så si totalvraka hele bilen sin men venstre siden på bilen hans ble nesten ikke skada, så håper å få kjøpe noen deler av han før han vrakern.
nikks Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 snurresprett: nei ekke det gitt. er frustrende å lure på hva man skal gjøre
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Sylskarp presisjon reddet disse fete baklyktene
Riefarn Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Så kjedelig ut... men trenger ikke bli så ille som det ser ut som... først ville jeg sett om den var rammeskakk før jeg kostet noe på den.. Er du heldig får du tak i en billig delebil med dører, bakskjerm og bakluke (om denne er stygg?). Forskjerm ville jeg kjøpt ny (m. tanke på rust på de brukte, får en ny billig). Om ikke delebil, så trenger ikke delene bli veldig dyre brukt... Bytt ut dette selv, noe som ikke er noe problem. Bakskjerm derimot må vel sveises, men får en lokal sveisehelt til å gjøre det billig sikkert Lykke til om du bestemmer deg for å bygge opp igjen!
Dirty Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 huff. kjipern. men vis den ikke er rammeskeiv så burde ikke dette koste så vanvittig mye!
Hedfelt Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Selvom det kanskje ikke blir vanvittig dyrt, så er det jo ganske mye penger å bruke på en 13 år gammel bil... Meeen, når det er sagt så ville jeg nok prøvd å fikse den opp igjen jeg også hvis jeg var i samme båt.
Riefarn Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Er uansett bedre å koste på den noen kroner enn å kassere den... får igjen mer penger enn hva oppretting koster om man evt. selger den om ikke altfor lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå