Odlaen Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 hva syns dere om denne forandringen? FØR: ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 helt klart æj forbedring ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Veldig bra! Fyssjom de gamle lyktene dine riv av M merket, så er baken fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 :whoa: Endelig er det gjort! Har mast på deg siden juli om å PLEEEASE bytte lykter... Men hvem er det sin bimmer i bakgrunnen?? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Veldig bra! Fyssjom de gamle lyktene dine riv av M merket, så er baken fin ja, har begynt å rive av klister og merker rundt forbi. har "M" merket igjen... =) alt til sin tid. Men skifte av baklykter tror jeg er det smarteste jeg har foretatt meg på den bilen siden jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 :whoa: Endelig er det gjort! Har mast på deg siden juli om å PLEEEASE bytte lykter... Men hvem er det sin bimmer i bakgrunnen?? Hehe stemmer det du! Er noen med på LEXUS brenning i morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Njaa...E30 bærebroer og polyurethan foringer bør nok kanskje også være på Topp 5 lista Neste trinn kan kanskje være å bytte til andre nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Det ble så mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hmm..kjøpt denne bilen av en bømling eller?? En Christian U..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hmm..kjøpt denne bilen av en bømling eller??En Christian U..?? visst jeg ikke tar helt feil så er det han som importerte denne bilen i 2002 ja!! kan det stemme kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Det kan vel stemme det ja Den bilen var vanvittig pen når han fikk den! ikke noe tull på den da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 ///M-merket og den tingen i bakruta må vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 stemmer det du! Er noen med på LEXUS brenning i morgen?? Forventer en film fra det evt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Det kan vel stemme det ja Den bilen var vanvittig pen når han fikk den! ikke noe tull på den da.. det har vert minst en eier til utenom Christian. er ikke jeg som har lexus-fantasier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ///M-merket og den tingen i bakruta må vekk ref: "tingen"... Klisteret du mener da? M-merket vil bli fjerna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå