bmwdude Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 NY Bmw e36 infinety II vinge selges med bremselys. Vingen selges for kr3200 FERDIG lakkert i ønsket farge. Vingen er copi, men er ferdig tilpasset å skrudd fast til bilen min, nye planer, så det er grunnen for å selge denn. pris kan diskuteres om kjapp handel. ELLER OM DET ER NOEN SOM VILL BYTTE I EN SLIK DTM VINGE
Aizman Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 dette er dado sin bmw, som holder til i USA, tviler på at den er til salgs. men fet bil da, 650hk, turbo++
bmwdude Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 solgt? Nei denn er ike det,, står fint å pyntlig på bilen min enna
jokke88 Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 solgt? Nei denn er ike det,, står fint å pyntlig på bilen min enna hvilken farge har den nå? eller må den lakkeres?
bmwdude Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 solgt? Nei denn er ike det,, står fint å pyntlig på bilen min enna hvilken farge har den nå? eller må den lakkeres? Regner ikke med at du har en knall gul bmw,, så ja du må lakke den... vingen kan lakkes i ønsket farge med tilegg i pris
MR:BMW Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 VÆR FORSIKTIG: FIKK ALLDRIG BAKLYKETER JEG KJØPE AV BMWDUDE. Takk skal du ha!!!! Å værsego:)
bmwdude Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 jævla tosk,, d stresser rævva... lyktene dine er på vei har jeg jo sakt!?!?!? bled sendt fra post kontoret i kr.sand stedet for mandal,, hentet lyktene i mandal for 3 dager siden
MR:BMW Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 ja tror deg skjønner du. er over 3 uker siden du fikk inn pengene og du har sagt hele tiden at de er sendt. ikke gidder du og svare og gi no tilbake mel værken via tlf eller sms. fikk du sendt de til riktig persjon da? tror du har sendt de til feil persjon ass. jeg bor i oslo og har ikke motat de lyktene jeg kjøpte a deg.
Widejuggao Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 var ikke prisen 3200,- ferdig lakkert i ønsket farge? ikke lakkert i ønsket farge mot tilleg i prisen som du sa til jokke88?
bmwdude Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 var ikke prisen 3200,- ferdig lakkert i ønsket farge?ikke lakkert i ønsket farge mot tilleg i prisen som du sa til jokke88? Ja det stemmer,, jeg jobber som bil lakkerer så kan lakkes i øsnket farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå