Espen M33 Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Som topic sier: Noen her inne som bor i eller nær Kongsvinger? Jeg har en pakke liggende på järnbanestasjonen i Charlottenberg som jeg av geografiske årsaker ikke får hentet. Om det er noen som bor i nærheten som kunne tenkt seg å kjørt en tur til Charlottenberg og hentet den pakken for meg så hadde det vært supert. Jeg dekker selvfølgelig drivstoffutgifter. Det hadde vært veldig flott om det var noen her inne som hadde anledning, for jeg skulle hatt den pakken riemlig raskt. Det er forøvrig ikke noe skumle saker i den pakken, bare en abs enhet til en auda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 jeg skal kanskje til charlottenberg til helga. men, det er enda usikkert. men, om jeg reiser dit. så sender jeg deg PM nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jeg bor nøyaktig 7km ifra charlottenberg, kan sikkert være behjelpelig med å hente pakken, sender du meg pm så ordner vi dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå