Gå til innhold

Carputer prosjekt selges rimelig, SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger mitt Carputer prosjekt til en som har interresse for å fortsette der jeg slapp.

Med dette kan du ha full video, Navigasjon, MP3 og internett i bilen din. Den kan også brukes som stuepc pga at boksen er vifteløs og dermed veldig støysvak.

Når du kjører rundt på streeten så dropper damene å være med kameraten din, og blir med deg fordi du har video. Tenk deg hvordan det da blir når du drar fram kulturfilmene og banjoen din!

Dette er egentlig en wyse-terminal som inneholder et Epia M10000 hovedkort og 12v strømforsyning til dette. Det følger med en 230Volts adapter til boksen. Den er ypperlig til å lage carputer av. Man kan bruke denne boksen, eller kjøpe nøkkelskapet fra IKEA som er litt mindre(mål står lenger ned.

Det er mange fine deler herverdt ca 5500 hvis du skal kjøpe alt nytt på webshopen til Carputer.no og jeg selger alt billig for 2900,-

Her er spekken på hovedkortet, sakset rett fra Wyse sine hjemmesider

Via C3 1 Ghz prosessor

256 MB DDR RAM

VGA-type video output (DB-15)

Two PS/2 ports (Keyboard and mouse)

Serial port up to 115.2K Baud,DB-9

Four USB 2.0 ports

Bi-directionaly Centronics-compatible parallel port, DB-25

10/100 Base-T Fast Ethernet twisted pair(RJ-45)

VESA monitor support with Display Data

Control (DDC) for automatic setting of resolutionand refresh rate

16-bit/64K colors: 1280x1024@85Hz, 1600x1200@60Hz

24-bit/16.7M colors: 1024x768@85Hz

fanless, convection cooled

Audio Output: 1/8-inch mini, full 16-bit stereo, 48KHz sample rate

Height 68mm, Width 300mm, Depth 290mm

I tillegg følger det med:

1 stk IDE flash-disk med XP embedded på(ukjent str, men ant. 256MB)

1 stk USB GPS-mottaker med drivere for XP

1 stk IDE Adapter for 2.5" harddisk

1 stk Test-harddisk på 1,3 GB

1 stk 4-ports USB-HUB

54 Mbits trådløst nettverkskort med driver

2 stk DVD-ROM Slim-line, Tray-load

1 stk IDE adapter for slim-line

Det som mangler her er en touch-screen, en passe stor harddisk og noen kabler så er du igang.

Har i tillegg en IBUS-adapter for BMW, versjon 3.0 av Rolf Resler, samt et ulakkert innbygningsadapter for touch-screen til BMW E46. Selger disse separat for henholdsvis 200,- og 600,-

Jeg har også mapmonkey kart for hele europa med fungerende dll-fil for alle som skjønner hva det betyr. Dette kan du få med en kopi av.

Jeg kan ta betaling via Paypal, direkte til konto eller ved direkte overlevering. Sjekk min feedback på Qxl og Ebay for å se at jeg er til å stole på. Kjøper betaler frakt. Siden dette er et privatkjøp, så gis ingen garantier, men utstyret fungerte bra sist jeg prøvde.

Treffes når som helst på 92428188.

"Hey, they've got internet on computers now?"

- Homer Simpson

Skrevet

er kanskje intresert i ibus adapteren og touch adapteren...

men passer touch adapteren på 16:9 skjermen til BMW? og kan eg koble carputer til monitoren med ibus adapteren..?

• 5 weeks later...
Skrevet

....ulakkert innbygningsadapter for touch-screen til BMW E46. Selger disse separat for henholdsvis ..... og 600,-

Jeg har også mapmonkey kart for hele europa med fungerende dll-fil for alle som skjønner hva det betyr. Dette kan du få med en kopi av.

Rammen:

- Laget den selv, eller laget av en annen "kjent" produsent?

- Mapmonkey kart er meget interessant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...