UltraComp Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Første mann til mølla Link: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1281019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Selger liker å kjøre bilen sin på gress, jeg syntes asfalt er bedre jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 er det "hjemme tonede" baklys? et lite tips; er lurt og ta noen intreørbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Selger liker å kjøre bilen sin på gress, jeg syntes asfalt er bedre jeg da... Morsomt du nevner dette når du har bilde av bilen din på gress i avataren! fine gressklippere! Delfingråmetallic er pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Selger liker å kjøre bilen sin på gress, jeg syntes asfalt er bedre jeg da... Morsomt du nevner dette når du har bilde av bilen din på gress i avataren! fine gressklippere! Delfingråmetallic er pent! Hehe, det var dette med å kaste stein i glasshus da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Selger liker å kjøre bilen sin på gress, jeg syntes asfalt er bedre jeg da... Morsomt du nevner dette når du har bilde av bilen din på gress i avataren! fine gressklippere! Delfingråmetallic er pent! ... tenker mer i en salgsannonse. Bilen tar seg bedre ut i gress i de fleste tilfeller, men ris på egen bak er bare sundt bra observert TCCW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Pen bil, helt lik min uten felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det er vell lov og kjøre den på gress, glad i gress jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 gress er for gressklippere... <---- Min bil liker seg på stranda med andre lett kledde damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Du og lucky Luke eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 rasker en sin egen lukkemekanisme men fra spøk til revolver ( ) solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 rasker en sin egen lukkemekanisme men fra spøk til revolver ( ) solgt? Nei bilen er ikke solgt. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 har du noe bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 har du noe bilder av interiør? ja jeg må bare komme meg til rette PCen først Det er strøkent foruten at sømmen er gått opp på kneputen på førerstolen. Det er sportsinteriør i den. Mtech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg