trex Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Selger følgende samlet: 1 stk ny original Homelink garasjeportåpner beregnet for E39 1 stk ny original grå takbekledning med ferdige hull for Homelink og taklukebryter 1 stk kontakt med avskårne ledninger som passer til Homelink. 1 stk original monteringsanvisning og brukerveiledning. Garasjeportåpneren monteres da i taket og kan kontrollere opptil 3 porter. Åpneren er helt ny og støtter derfor også rullerende koder. Takdekslet er ferdig utskåret for taklukebryter og homelink'n. Fargen er vanlig grå. Har man en annen farge i sin bil, kan man skjære ut selv i eksisterende deksel. I følge BMW Norge ble dette aldri levert på E39 i Europa, og jeg kjøpte denne fra USA. Det tok lang tid før den kom fram, så bestilte en til. Nå sitter jeg med 2 stk, og selger derfor den ene. Se bilder av min nederst. Samlet pris er h.b.o. 1200,- For mer info eller spørsmål, send en mail til: trex@online.no Hilsen Tommy Bjørnsgård
trex Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 *bump* Ingen som trenger en homelink?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå