cornelius Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 må spørre noen som kan dette, hvor mye er det fornuftig og betale for en e30m3 uten motor/gir i dårlig tilstand? da snakker jeg om importer fra østerike, vil ikke betale for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hvorfor skal du importere en M3 uten motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 får kansje han har en motor ligende da doh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det vil vel jeg også tro, men hvis han f.eks skal sette inn en større motor (les: E36 M3 eller M5), så vil det bli dyrt hvis det skal være godkjent. Derfor jeg spør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 I mine øyne er ikke en E30 M3 som mangler motor/gir og ellers er i dårlig forfatning verdt mye rart. Det blir fort noen kroner å få den hjem fra Østerrike og det går fort enda MYE mer på å sette den i stand. Om den skal brukes til f.eks rallykjøring så stiller saken seg annerledes. Da er det vel ikke så nøye om den har litt bulker og rust etc... Men skal den pusses opp, så mener jeg at en 3-4 tusen euro bør være mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Takker for svar, men tenkte jeg skulle ha en stående i hagen til pynt hadde bare lyst på chassinr, understellet, og skinnintreøret, prisen jeg fikk var ikke så ille da. Men hvordan blir det og sende en bil som ikke har hatt norske skilt på huggern da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Takker for svar,men tenkte jeg skulle ha en stående i hagen til pynt hadde bare lyst på chassinr, understellet, og skinnintreøret, prisen jeg fikk var ikke så ille da. Men hvordan blir det og sende en bil som ikke har hatt norske skilt på huggern da? Øhhh, hva skal du med chassisnummeret på en importbil dersom du ikke skal registrere den? Forøvrig: Tror det er en bedre økonomisk tanke å selge skallet enn å levere det hos en høgger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 chassisnummeret skal BT ha, det lokale BT vil ha chassisnummer fra bilen du henter delene fra ved evnt. ombygging.. Tenkte ikke på og selge skallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 chassisnummeret skal BT ha, det lokale BT vil ha chassisnummer fra bilen du henter delene fra ved evnt. ombygging..Tenkte ikke på og selge skallet Ved motorombygging ja.. Men siden det ikke var med motor... Ja, jeg skjønner ikke helt opplegget jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 trenger vel ikke å skjønne alt men takk for hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg støtter Espen, da jeg heller ikke skjønner hva du skal.. Hvis du har en vanlig E30, så trenger du ikke bare chassinummeret for å bygge den om til M3, men også det meste av karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå