320it Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Samboern var å kjørte felgene opp etter fortauskanten. Noen som har gode råd om hvordan jeg fyller igjen disse hakkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det beste er å få de pusset ned og lakert. Da er det mulig de på avbalanseres på nytt også. Men da blir de pene igjend:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hvordan er det å lakke felger med vanlig lakk? har tenkt på pulverlakkering, men da må jeg finne noe "fyllmasse" som tåler 200 grader C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Utrolig lett å pusse ned alufelger. Det jeg gjorde på mine kantkjørte felger var å bruke ei vanlig pussemaskin med 80 papir og pusset ned felgen rundt det hele der den var kantkjørt og sånt, også gikk jeg over med 120 papir. Ble veldig bra. Skal sende de på lakkering nå snart. Det koster 1500kr bare for fire felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ja, du burde la en lakerer lakke felgene dine, men pussingen kan du gjøre selv:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 blir en hel del å pusse da... er flere mm dype hakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 ok. Det du kan gjøre da er jo å pusse de slik at de blir mindre synlige, det hjelper. Når du får ny lakk da i tillegg blir det enda mindre synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 blir en hel del å pusse da...er flere mm dype hakk. Men husk at det er alufelger, så det er veldig enkelt å slipe de. Jeg hadde skikkelig dype merker i mine, og jeg har fått bort alt. Jeg brukte pussemaskin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 er det noe spesielt smart å slipe bort mye av godset på felgene? duger vanlig lakk på felger eller er pulverlakk det eneste som gjelder.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Lakkerer de som regel felger der de til vanlig lakkerer biler, eller er dette bare spesialavd.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Vanlig lakerer kan lakke felger. Gjort det før, men om de bruker en annen lakk er jeg usikker på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 blir en hel del å pusse da...er flere mm dype hakk. I ditt tilfelle ville jeg tatt med meg felgene til en lakerer og spurt han om hva du burde gjøre, hvor mye du burde pusse osv. om det er veldig dype sår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 jeg ville ikke pussat cvekk gods av felgene, gå heller til noen som kan sveise alu og få dettil å legge en sveis i hakkene som du kan slipe jevnt med resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525 DAT Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Kanskje denne siden hjelper http://www.pocketrocket.ca/refinish_wheel.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå