g4ndersen Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 Under kjøring kom plutselig ABS-lyset på og en liten summelyd. Det luktet også litt rart. Dessuten har jeg merket etterpå at hjulene ikke rullet "normalt". Det er som om man kjører med håndbrekket litt oppe. Det rare var at varmeapparatet og setevarmerne begynte å fuske. Har det noe med ABS'n å gjøre?????? Har lest om at sensorer kan ryke, men er dette symptomer på det? Hva skal jeg gjøre?
g4ndersen Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2006 Ingen som vet? Jeg tør ikke kjøre med bilen (redd for å ødelegge noe). Det er enormt irriterende når man er avhengig av bil.
Anni85 Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Under kjøring kom plutselig ABS-lyset på og en liten summelyd. Det luktet også litt rart. Dessuten har jeg merket etterpå at hjulene ikke rullet "normalt". Det er som om man kjører med håndbrekket litt oppe.Det rare var at varmeapparatet og setevarmerne begynte å fuske. Har det noe med ABS'n å gjøre?????? Har lest om at sensorer kan ryke, men er dette symptomer på det? Hva skal jeg gjøre? vet ikke. men kan ikke tenke meg at det er noen sammenheng her! men er vel noe galt med det elektriske på bilen din. her er det nok bare å få bilen din sjekket på et seriøst vereksted. ikke begynn å fikle med det sjøl ihvertfall! blir bare vondt verre!
g4ndersen Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2006 Det som er rart er at når ABS-lyset kommer på så fusker varmeapp... Så det ser nesten ut som det er sammenheng. Merkelig dette...
esben86 Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 lukter kortslutting av dette. kan jo tenkes at abs pumpa ikke virker som den skal
g4ndersen Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 Fant nå ut at varmeapp og setevarmere slutter å fungere når jeg trykker inn gassen. Så snart jeg slipper pedalen, fungerer det igjen. Dette skjer når bilen går på tomgang. Har dette noe med bremsesystemet å gjøre??? Hvor kan kortslutningen være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå