Gå til innhold

Piggfrie vinterdekk til E39


E39-523
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg trenger nye piggfrie vinterdekk til min E39 sedan. Hadde tenkt å bruke 16" felger (de gamle sommerfelgene). Noen som har tips til dimensjon jeg bør bruke? Har tidligere kjørt med 205 på 15" felg, men lurer på å gå opp til 215-dim, evt 225. Er likevel redd for at for brede dekk vil fungere dårlig på snø/is. Gi meg gjerne komplett betegnelse som anbefales! :D

Noen som vet hvilke vinterdekk Sharif selger? Han nås ikke på telefon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom sharif`s igår. jeg sparer 7-800 kroner på å kjøpe nokian rsi hos han mot billigste konkurent jeg har funnet.

men må vente 2-3timer avhengig av tidspunkt man er der...

regner med han selger nye dekk og ikke fjor/forfjors dekk........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 235 på mine piggfrie og det funker fett det og

Jeg har også 235 piggfrie, av merket Falken. Har kjørt med piggfrie Falken dekk på både min nåværende og tidligere E39, og har vært veldig fornøyd med de! Ikke så gal pris på de heller, som jo ikke er noen ulempe... :wink: Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipps! Jeg var hos Sharif på torsdag, og det ble Nokian 215-55 16. Sharif selv ekspederte meg. Han skulle ha 4780,- for fire dekk satt på felg. Jeg sa til han at "Jeg har ikke sjekket noe på pris andre steder, men jeg regner med du er billig?" "Det er det damene pleier å si på byen også..." svarte han. :D

Forøvrig var køen laaaaang, heldigvis bor jeg ikke så langt unna, så jeg kunne stikke hjem etter å ha fått kølapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...