Odland318is Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 318IS, 325 og 328 går vel alle til 260 ja...
tarjei Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2006 turtelleren på 318is går barre til 240km/h men resten er helt likt. kjikka på det i dag men 320i og oppåver (så vit eg veit) så går di til 260km/h
bmwdude Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 dashebord. (komplett) kan du skaffe no bilder av det? Strøkent? airbag i begge sidene??? Farge: Sort?
Odland318is Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 turtelleren på 318is går barre til 240km/h men resten er helt likt. kjikka på det i dag men 320i og oppåver (så vit eg veit) så går di til 260km/h Er du nå så sikker på det da? Mitt speedometer i ISbilen Og broderen har samme opplegg i sin ISbil...
MR:BMW Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Hei. har du komplett abs bremse system til bilen som funker? er også inntrisert i inntriør(sort) om du har har en 318is 97 mod. jar masse deler eg ska selje.:bak rute+ H B rute+ H F rute+ V B rute+ V F rute. (ikkje sota) :V skjerm framme :har 1 komplett baklykter.(originale) :2 front blinkere (orange) : V blinklys på skjermen (orange tror det er samme formen som på E30) : et par skjerm blinkere fra en 1997 mod (orange som er ovale) :2 lyskastere (originale og begge er H side) :hatte hylle. :kardang. : mellomaksel. :V bakaksel. (er det ikke det de heter) :ratt. :dashebord. (komplett) :instrument (fra 318 is) :bak sete+ frammsete (pasasjer stolen er veldig slitt) :golv trekk. : tak trekk. : mittkonsol ( med kasett holder) : girkule med trekk. (original) : varme apparat+ alt som hører till varme. (ikke ekon. har ikkje instrument) : spyler væske tank. : mauel girkasse. : luft filter + filter. : luft mengde måler. : alle 4 fjærer (originalt) : styre pinne som går fra ratte. : skjive bremser 4 stykk (komplett : belter. : alt av trekk innvendig. : hele lednigs sette. : sikrings boks. : viskere med motor. (komplett) har mye mer (sikkert) men kommer ikke på alt i farten. må barre spørre (ikke med takluke) msn: tarjei62@hotmail.com tlf: 90627245 Håper folk er till å stole på hær med betaling å slikt og frakt. kan eventulet ordne frakt men må betalest selv
Søreng Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Helt deksel til lang/parklys høyre side dersom det er noen forskjell på sidene?
sycho Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 tviler på at det er noe liv i denne tråden. Selger svarte ikke på spørsmål evt. kjøpere hadde engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå